Price alert voor V&A werkt niet juist

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Topicstarter
Hallo,

Na het aanmaken van dit topic heb ik ook een paar tests gedaan met de 'Price alert voor V&A'.
Deze functionaliteit lijkt niet goed te werken.

Ik stel een price alert (prijs volgen) in voor bijvoorbeeld de AOC CU34G2X op 500 EUR. En klik het vinkje aan "voor V&A".
Vervolgens ontvang ik een 15 minuten later al een mail van Tweakers.net dat de prijsdaling is geconstateerd van 500 naar 479,- (de huidige nieuwprijs).
In de V&A sectie is op dat moment het product nog steeds niet vindbaar.
Ondanks het aanvinken van de "voor V&A" optie lijkt er toch gekeken te worden naar de reguliere nieuwprijzen in de Pricewatch.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Dan werkt het toch? De. Prijs is gezakt onder het door jou ingestelde bedrag, dat dit zelfs nog voor een nieuw scherm is, dat is mooi meegenomen.

Als er 1tje bij de V&A bij was gekomen voor dit bedrag had je ook de melding ontvangen, want daar kijkt hij 'ook'.

Het vinkje is volgens mij ook niet helemaal duidelijk, maar hij kijkt voor zover ik weet naar beide dan. Als je minder dan €500 wil uitgeven voor een tweedehands, dan is een nieuwe voor dat bedrag nog beter natuurlijk!

[ Voor 29% gewijzigd door srdevil op 20-10-2020 06:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Topicstarter
Ik vind de gekozen functionaliteit dan erg onduidelijk.
De optie had dan op zijn minst "ook voor V&A" mogen heten.
Ik zou het juist logischer vinden als de Price alert voor V&A enkel bij V&A zou kijken. Kijk maar naar de huidige situatie bij de RTX3080/3090 kaarten. Er worden verschillende kaarten op V&A aangeboden voor meer dan de nieuwprijs. Daar zou je zo dus nooit een alert krijgen van de advertentie plaatsing. Ja, de nieuwprijs is lager maar voor dat geld zijn ze amper/niet leverbaar.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:41

ikloon

Product Owner
Een specifieke alert voor V&A alleen is er niet. De prijsalert functie is actief in de Pricewatch en dus primair handig om prijsverlagingen te volgen van nieuwe producten. Daarbij is het ook mogelijk om een alert te activeren voor V&A. Doe je dat dan ontvang je ook vanuit V&A meldingen van prijsdalingen op datzelfde product. Het komt regelmatig voor dat mensen iets nieuws kopen wat niet bevalt en het dan particulier aanbieden op V&A voor een lagere prijs.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:42
ikloon schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 09:44:
Een specifieke alert voor V&A alleen is er niet. De prijsalert functie is actief in de Pricewatch en dus primair handig om prijsverlagingen te volgen van nieuwe producten. Daarbij is het ook mogelijk om een alert te activeren voor V&A. Doe je dat dan ontvang je ook vanuit V&A meldingen van prijsdalingen op datzelfde product. Het komt regelmatig voor dat mensen iets nieuws kopen wat niet bevalt en het dan particulier aanbieden op V&A voor een lagere prijs.
Staat me bij dat ik hem wel eens gebruikt heb voor oudere producten die inmiddels geen prijsvermelding meer hadden in de pricewatch om te kijken of er iets werd aangeboden in V&A. Maar dat was misschien wel een "eerste" prijsvermelding alert in plaats van een prijsalert, is alweer even geleden.