Lenovo USB C oplader voor Thinkpad

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styx1
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Beste tweakers,

Ik ben op zoek naar een usb c oplader, vergelijkbaar met een Apple usb c lader voor mijn thinkpad t14. Ik heb zelf de volgende gevonden 45W Lenovo 4X20E75135 Adapter zie bijvoorbeeld https://www.nladapter.com...1nC9nF7RdZiEaAubFEALw_wcB

Ik weet alleen niet of het compatible is, heb we gevonden dat de t14 ook een originele 45w oplader heeft, maar dat is zo een adapter met aan beide kanten een kabel wat ik dus niet wil.

Wil dus eigenlijk een portable oplader met een enkele kabel.

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

Beste antwoord (via styx1 op 20-10-2020 10:34)

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-05 12:24
Waarom zou die niet compatible zijn? Is gewoon een USB-PD oplader toch?

De Aukey ziet er ook prima uit.

Ik gebruik voor mijn T480s ofwel een originele Lenovo oplader, ofwel een powerbank met PD, ofwel de adapter van de nintendo Switch. Net wat in de buurt ligt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aawe mwan
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-05 12:18

aawe mwan

Wat ook leuk is:

Het hangt er misschien ook een beetje van af waarvoor je de adapter wilt gebruiken.

Ik heb bijvoorbeeld zo'n ultramoderne GaN oplader gekocht en die ondersteunt allerlei oplaadstandaarden en verschillende spanningen over de USB-C aansluiting. Daar kan ik alles mee opladen op de optimale snelheid.

Mijn telefoon blijkt alleen met 5,0 en 5,x Volt opgeladen te kunnen worden en de oplader van mijn Chromebook lijkt alleen 12 Volt te kunnen afgeven. Maar dat is allebei ook USB-C.

„Ik kan ook ICT, want heel moeilijk is dit niet”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styx1
  • Niet online
aawe mwan schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 21:02:
Het hangt er misschien ook een beetje van af waarvoor je de adapter wilt gebruiken.

Ik heb bijvoorbeeld zo'n ultramoderne GaN oplader gekocht en die ondersteunt allerlei oplaadstandaarden en verschillende spanningen over de USB-C aansluiting. Daar kan ik alles mee opladen op de optimale snelheid.

Mijn telefoon blijkt alleen met 5,0 en 5,x Volt opgeladen te kunnen worden en de oplader van mijn Chromebook lijkt alleen 12 Volt te kunnen afgeven. Maar dat is allebei ook USB-C.
Zoiets als deze? https://www.amazon.nl/AUK...902&sprefix=aukey+&sr=8-1
Dat ziet er namelijk best goed uit.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-05 12:24
Waarom zou die niet compatible zijn? Is gewoon een USB-PD oplader toch?

De Aukey ziet er ook prima uit.

Ik gebruik voor mijn T480s ofwel een originele Lenovo oplader, ofwel een powerbank met PD, ofwel de adapter van de nintendo Switch. Net wat in de buurt ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styx1
  • Niet online
Waarom? weet ik niet :D heb iig een aukey besteld, thx.