In de hoek van mijn douche heb ik last van schimmel in de kit. Vooral in de rand bij de vloer begint het uit de hand te lopen. De kit zit er al een jaar of 8, en waar de muurkit eigenlijk nog prima is, is de vloerkit dat niet. Maar, om te voorkomen dat ik de hele badkamer moet kitten, wil ik proberen alleen de douchehoek + ~1m kit weg te halen en te vervangen voor nieuwe. In ieder geval voor nu even, zodat ik geen kans heb op lekkages.
Ik wil proberen de huidige kleur te matchen, voor zover dat gaat. Maar, ik heb eigenlijk geen flauw idee welke kleur kit het is, die nu op de vloer zit? Ik heb er nooit zo opgelet. Het is geen wit (zie contrast met de kit op de muur), het is geen transparant, het is geen grijs... Afgaande op foto's lijkt transparant grijs "trijs" ook een andere kleur te zijn. Het zou transparant wit kunnen zijn, misschien? Maar dan is het wel echt gigantisch vergeeld... Ik heb geen flauw idee.
Ik wil proberen de huidige kleur te matchen, voor zover dat gaat. Maar, ik heb eigenlijk geen flauw idee welke kleur kit het is, die nu op de vloer zit? Ik heb er nooit zo opgelet. Het is geen wit (zie contrast met de kit op de muur), het is geen transparant, het is geen grijs... Afgaande op foto's lijkt transparant grijs "trijs" ook een andere kleur te zijn. Het zou transparant wit kunnen zijn, misschien? Maar dan is het wel echt gigantisch vergeeld... Ik heb geen flauw idee.
:strip_exif()/f/image/x3F6rugKon6TrWdcoWKKtxLH.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 28% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 19-10-2020 20:24 ]