Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben steeds serieuzer aan het simracen en heb de afgelopen maanden flink geïnvesteerd in een simrig, loadcell-pedalen en een triple monitor stand. Mijn huidige PC is 8 jaar en hard aan vervanging toe. Ik wil op 3 schermen kunnen racen en 1 extra scherm waarop ik nog wat voor mijn werk kan doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond de €800 kwijt zijn, omdat de gear eromheen ook al aardig wat gekost heeft en mijn vrouw anders gek wordt. Maar als een upgrade noodzakelijk is, dan ga ik de uitdaging thuis wel aan...
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
3x een pricewatch: MSI Optix G32C4 Zwart
1x LG 1080p scherm via HDMI
Toetsenbord, muis, enz. zijn nog prima.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een grafische kaart die 4 schermen aankan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast hangt achter mijn setup, dus ik zie 'm niet. Qua kleuren, leds, enz. boeit het me dus ook niet. Een beetje stil zou fijn zijn.
Ga je overklokken?
Mogelijk op termijn wel.
Wat verwacht je van ons?
Graag advies over een systeem met goede prijs/kwaliteit verhouding. Hoe solide is bijvoorbeeld het BBG systeem voor wat ik wil (en dan met name de grafische kaart)?
Ik ben steeds serieuzer aan het simracen en heb de afgelopen maanden flink geïnvesteerd in een simrig, loadcell-pedalen en een triple monitor stand. Mijn huidige PC is 8 jaar en hard aan vervanging toe. Ik wil op 3 schermen kunnen racen en 1 extra scherm waarop ik nog wat voor mijn werk kan doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond de €800 kwijt zijn, omdat de gear eromheen ook al aardig wat gekost heeft en mijn vrouw anders gek wordt. Maar als een upgrade noodzakelijk is, dan ga ik de uitdaging thuis wel aan...
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
3x een pricewatch: MSI Optix G32C4 Zwart
1x LG 1080p scherm via HDMI
Toetsenbord, muis, enz. zijn nog prima.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een grafische kaart die 4 schermen aankan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast hangt achter mijn setup, dus ik zie 'm niet. Qua kleuren, leds, enz. boeit het me dus ook niet. Een beetje stil zou fijn zijn.
Ga je overklokken?
Mogelijk op termijn wel.
Wat verwacht je van ons?
Graag advies over een systeem met goede prijs/kwaliteit verhouding. Hoe solide is bijvoorbeeld het BBG systeem voor wat ik wil (en dan met name de grafische kaart)?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6 | € 324,37 | € 324,37 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 58,75 | € 58,75 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 450W | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 103,90 | € 103,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 886,82 | ||