Samsung 60T (58") vs 64T(55")

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pLabel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 12:14
Ik zoek een?
nieuwe televisie tussen 55 en 60 inch. Op dit moment hangt een 43" aan de muur van Samsung (2016)

Wat is je budget?
budget is max 1.000EUR, daarnaast verwacht ik ongeveer 200EUR nog te ontvangen voor m'n huidige televisie.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om
voornamelijk televisie, series en F1 te gaan kijken. Gamen is niet van toepassing

Wat heb je zelf al gevonden?
zelf heb ik (zoals de titel luidt) twee televisies van Samsung gevonden. De 55Q64T en de 58Q60T. Het zal geen OLED worden, gezien de televisie in de woonkamer hangt waar de zon op de muur zal schijnen.

Welke vragen heb je hier nog over?
wat is het grote verschil tussen deze twee televisies? Zit er verschil tussen de 64T en de 60T series?

de 58Q60T is nu bij de mediamarkt in Mega Deal voor 777EUR ipv 999EUR. Is dit een goeie deal? Raden jullie andere televisies aan?

Alvast dank, want er is zoveel aanbod.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Zelfde tv's maar met ander kleur bezel en remote. Te duur voor wat ze bieden. Voor hetzelfde geld heb je de veel betere Sony XF90. Verder biedt Hisense nog de U8QF en U7QF (60Hz). Doe ook een prijsaanvraag voor de Sony XG95.

Gaat je voorkeur naar Samsung uit dan zou ik even wachten wat de Q80T doet op Black Friday qua prijs: vergelijkbaar met eerder genoemde. Alternatief is de (grijze import) Q80R. Die had/heeft wel het beste reflectiefilter en is samen met de Sony's het beste geschikt bij veel licht.

[ Voor 19% gewijzigd door benbaba op 20-10-2020 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pLabel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-10 12:14
Vandaag de 58Q60T gekocht, en tot nu toe erg tevreden. Mag een slotje op