Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoTeDo
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23-04-2024
Ik zoek een
Goede smartphone die lang mee kan gaan.

Budget:
Afhankelijk van kwaliteit, liefst onder €300-400, maar ben bereid wat meer neer te tellen als ik weet dat ik er langer mee kan doen.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral alledaags gebruik (whatsapp, documenten openen en bewerken) maar ook af en toe een spelletje of iets dergelijks

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kwam de note 10 lite tegen, vind de maat alleen wat groot. Pennetje is wel handig, ik gebruik nu ook regelmatig een digitale pen op mijn HP pavilion x360-14 laptop. Ook het feit dat deze telefoon nog een 3.5mm aansluiting heeft spreekt me erg aan.

Toelichting van mijn vraag
Ik ben op zoek naar een vervanger van mijn drie jaar oude lenovo p2. Ik zit zelf vooral met de vraag wat het beste bedrag is voor een smartphone, ik wil niet nodeloos veel uitgeven, maar wel een smartphone die het qua prestaties 3/4 jaar acceptabel kan volhouden. Ik sta open voor refurbished als dit aan de eisen voldoet. Ook hecht ik wel waarde aan het updatebeleid want dat was van Lenovo niet geweldig. (Ik kon dit onderwerp niet ergens anders vinden, maar mocht het er wel zijn dan hoor ik het graag :))

Vraag
Hoeveel geld kost een acceptabele smartphone die lang mee gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 15:12
Welke maat wil je graag als maximum (lengte en breedte)
Welke eisen heb je qua prestaties? Enkel Whatsapp of ook allerlei games? Fotos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

En wat kom je nu tekort? De telefoon werkt op dit moment nog toch?
Ofwel, wat is de reden van vervanging?

[ Voor 23% gewijzigd door bartvl op 19-10-2020 17:18 ]

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoTeDo
Hij begint traag te worden, en onderdelen als de homeknop en camera (bij filmen langer dan +/- 30seconden) hebben het inmiddels begeven. Ik heb recent een factory reset gedaan en dat hielp iets, maar niet heel veel.
Qua formaat vind ik de p2 met 5,5" scherm ruim voldoende. Een goede camera is prettig maar niet per se een vereiste.

[ Voor 9% gewijzigd door JoTeDo op 19-10-2020 17:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:48
Ik zou eens naar de OnePlus Nord kijken :)
Toestel krijgt goeie reviews en haalt op veel onderdelen de sweet spot binnen je budget.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Kijk ook naar de Xiaomi Mi 10 Lite, ben je voor 275 Euro klaar, met 3.5mm aansluiting.
pricewatch: Xiaomi Mi 10 Lite (6GB ram, 128GB opslag) Grijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannes77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-08 09:33
Ik heb de OnePlus Nord nu, hele fijne telefoon maar ook niet zonder concessie. Ik vind persoonlijk de Xperia 10 mk II ook wel een hele fijne pricewatch: Sony Xperia 10 II Zwart en die kost zo'n 330 Euro. Heb daar nog een review over geschreven. Die van de OnePlus komt er ook aan

https://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:16

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoTeDo
Bedankt voor alle reacties en tips! Ik ga ze binnenkort eens rustig bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoTeDo
Ik heb inmiddels toch een refurbished galaxy note 10 lite aangeschaft. Vooral de s-pen trok me erg aan binnen deze prijscategorie. Ik gebruik hem nu regelmatig, al moet de toekomst uitwijzen of dat nu vooral aan de nieuwigheid ligt.
Pagina: 1