Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Omidd
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 19-11-2020
Mijn iPhone 11 pro maakt sinds de afgelopen dagen een klikkend geluid bij het tappen op de mute switch. Al contact opgenomen met Apple en zij zeiden dat ik deze het beste terug kan sturen voor reparatie. Heb de iPhone voor nog geen 2 maanden en ik heb dit probleem nooit eerder met andere iphones gehad... Hier een filmpje waarin ik het laat zien: https://youtu.be/KrbHx8sX_R0

Weten jullie waarom de mute switch zo'n klikkend geluid maakt en of Apple hierbij de mute switch zou kunnen repareren of een vervangend toestel zal geven..?

Alle reacties

• prodygee
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 22-01 10:20
Klinkt gewoon alsof het switch'je lam is. Er zit ietsjes speling tussen de switch en de behuizing. Wel alleen in de uit-stand. Overigens vraag ik me wel af of de waterdichtheid hierdoor nog intact is of niet. Ik zie wel gebeuren dat Apple dit niet als defect ziet.

[Voor 5% gewijzigd door prodygee op 19-10-2020 16:56]

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True