Vraag:
Ik heb een Samsung S5 mobiele telefoon.
Q: Ik merk dat hij de laatste tijd telkens wat trager wordt in zijn response op screen touches.
Zowel met ontgrendelen als met drukacties op het startscherm, waarbij apps pas na 1 - 2 sec reageren.
Ook de vingerprintsensor laat soms behoorlijk lang op zich wachten, soms 2 seconden.
Wat kan ik doen om hem sneller te laten reageren?
Wat ik heb geprobeerd:
Onnodige apps verwijderd.
Aanwezige apps die ik op de verschillende schermen heb en gebruik, die heb ik geupdate.
Via Instellingen - Apparaat onderhoud heb ik een automatische clean-up gedaan.
Ik heb bij de instellingen gecontroleerd of Automatisch updates binnen halen nog steeds aangevinkt staat.
Mobiel opnieuw opgestart via Uitschakelen en daarna weer inschakelen.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Android 8.0.0
Samsung Experience-versie 9.0
Samsung S5 model SM-A520F
(PS: deze topic heb ik vandaag voor de 2e keer geplaatst omdat bij de eerste iets fout ging, forum dacht dat hij al 2 weken oud was)
Ik heb een Samsung S5 mobiele telefoon.
Q: Ik merk dat hij de laatste tijd telkens wat trager wordt in zijn response op screen touches.
Zowel met ontgrendelen als met drukacties op het startscherm, waarbij apps pas na 1 - 2 sec reageren.
Ook de vingerprintsensor laat soms behoorlijk lang op zich wachten, soms 2 seconden.
Wat kan ik doen om hem sneller te laten reageren?
Wat ik heb geprobeerd:
Onnodige apps verwijderd.
Aanwezige apps die ik op de verschillende schermen heb en gebruik, die heb ik geupdate.
Via Instellingen - Apparaat onderhoud heb ik een automatische clean-up gedaan.
Ik heb bij de instellingen gecontroleerd of Automatisch updates binnen halen nog steeds aangevinkt staat.
Mobiel opnieuw opgestart via Uitschakelen en daarna weer inschakelen.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Android 8.0.0
Samsung Experience-versie 9.0
Samsung S5 model SM-A520F
(PS: deze topic heb ik vandaag voor de 2e keer geplaatst omdat bij de eerste iets fout ging, forum dacht dat hij al 2 weken oud was)