weet iemand hoe laat de pre order van de rtx 3070 van start gaat? ik weet dat het de 29ste is maar ik kan alleen nergens een tijd vinden. ik dacht gewoon om 12 uur maar ik kan nergens een bevestiging vinden. heeft iemand een idee?
Als het niet op de site van Nvidia staat, weet niemand het 
Helaas is de glazen bol vanochtend ook kapot gegaan.....
Helaas is de glazen bol vanochtend ook kapot gegaan.....
I reject your reality and substitute my own
Het is eerst afwachten waar Nvidia de FE gaat verkopen aangezien ze aangegeven hebben niet meer via hun website te gaan verkopen.
Het was onnodig om hier een nieuw topic over te maken, deze vraag had makkelijk ik het levertijden topic geplaatst kunnen worden. Daar is ook te zien dat Azerty al preorders aan neemt van een inno3d 3070 kaart.
Het was onnodig om hier een nieuw topic over te maken, deze vraag had makkelijk ik het levertijden topic geplaatst kunnen worden. Daar is ook te zien dat Azerty al preorders aan neemt van een inno3d 3070 kaart.
ik zal er aan denken de volgende keer. en waar zag u dat dan staan van azerty want ik kan het nergens vindenschumi1986 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 14:36:
Het is eerst afwachten waar Nvidia de FE gaat verkopen aangezien ze aangegeven hebben niet meer via hun website te gaan verkopen.
Het was deze link https://azerty.nl/product...grafische-kaart-8-gb-ddr6
Maar de link werkt niet meer.. Even afwachten dus..
Maar de link werkt niet meer.. Even afwachten dus..
Deze gemist? [NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen
Nog een topic voor dit soort zenuwpezerij is nergens voor nodig. Dicht.
Nog een topic voor dit soort zenuwpezerij is nergens voor nodig. Dicht.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.