Weet iemand waarom die zilveren schijf onder op de Silverado uit 't lood zit, en dus niet precies in het midden van het aluminium blok en de 2 radiaalfans?
Misschien omdat je processor niet in het midden zit van de socket
(verzin ook maar wat)
Zit aan 1 kant zo'n randje waar socket 462 op staat...
Zit aan 1 kant zo'n randje waar socket 462 op staat...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Wat is dat nou voor een |:(-antwoord?Op vrijdag 10 augustus 2001 21:57 schreef marcell het volgende:
Duhhhhhhhhh
Waarom zit je rechter muisknop niet in het midden maar rechts?
De CPU zit in het midden van de socket, en de core zit in het midden van de CPU. Dus waarom zit de schijf niet in het midden van de koeler? Is dat nou zo'n rare vraag?
Ik vind het inderdaad niet zo'n vreemde vraag. Ik heb zelf ook een silverado, en had me nog niet afgevraagd waarom die schijf niet in het midden zit.
Ik denk dat demoniax met zijn antwoord helemaal op het goede spoor zit. De socket van de processor is ook niet symmetrisch, dus de koeler ook niet. Bij mijn oude koeler(spire) is het ook niet symmetrisch.
Ik denk dat demoniax met zijn antwoord helemaal op het goede spoor zit. De socket van de processor is ook niet symmetrisch, dus de koeler ook niet. Bij mijn oude koeler(spire) is het ook niet symmetrisch.
Als ie niet goed zat zou de silverado ook niet zo goed uit de tests zijn gekomen.
Ik ga er binnenkort ook een halen (+KT7A-RAID+TB 1333)
Ik ga er binnenkort ook een halen (+KT7A-RAID+TB 1333)
Niet?
[Specs]
Verwijderd
Ik wil me er ook zo eentje kopen voor mijn TB 1,4 ghz maar heb van iemand gehoord dat de zijne tot 62° stressed ging ! heeft hij hem dan verkeerd geplaatst ofzo ? Want ik zou mijn temp graag onder de 45° houden ..
Dan moet je geen silverado aanschaffen ... die is meer stil ( als in ECHT STIL ) dan dattie geweldig presteerd, ik denk dat de ronde de 60 graden stressed op een 1.4 tb een vrij normale waarde is voor deze koeler.Op zaterdag 11 augustus 2001 00:15 schreef GoldenOrb het volgende:
Ik wil me er ook zo eentje kopen voor mijn TB 1,4 ghz maar heb van iemand gehoord dat de zijne tot 62° stressed ging ! heeft hij hem dan verkeerd geplaatst ofzo ? Want ik zou mijn temp graag onder de 45° houden ..
Dus tis de keuze een heerlijke stille cpu op 60 graadjes ( wat totaal geen probleem is, ruim binnen de specs van AMD ) of een koele cpu met een bak met herrie.
En het maakt qua performance dus echt 0,000000000 % uit of je cpu nu 45 graden of 60 is .. da's puur psychisch
Tis dat ik het geld niet heb liggen maar anders had ik allang den silverado aangeschaft...
* cyclone gaat liever voor stil dan voor een paar graadjes koeler
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Verwijderd
Voor een P3 is 60 niet gezond die moet onder de 50 blijvenOp zaterdag 11 augustus 2001 01:20 schreef GoldenOrb het volgende:
Ma is toch ni gezond zo 60° ?? Op 70° staat mijn warning message van overheated ...
AMD kan tot 80 volgens mij
Maar dat weet ik niet zeker want ik heb een P3 800 met goldenorb op 36 graden lopen
Verwijderd
De CPU zit juist niet in het midden van de socket (dus de core ook niet).Op vrijdag 10 augustus 2001 22:05 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
De CPU zit in het midden van de socket, en de core zit in het midden van de CPU. Dus waarom zit de schijf niet in het midden van de koeler? Is dat nou zo'n rare vraag?
Vrijwel alle koelers hebben een uitsparing aan een kant zitten, waar het plastic blok (daar zit de scharnier van het hendeltje ingebouwd) van de socket in valt
Hoeveel graden kan ik eigenlijk verwachten met een Tbird 1333 met een Silverado?
Ben ik elk geval blij te horen dat ie echt stil is, ik moet er een meter vanaf slapen
Ben ik elk geval blij te horen dat ie echt stil is, ik moet er een meter vanaf slapen
Niet?
[Specs]
Verwijderd
Heb nu sinds een dag een silverado en een duron 800 .
Stressed is de temperatuur 44 graden dit is nog zonder extra koeling in de kast,want ik wacht nog op mijn 80 mm fans.
Stressed is de temperatuur 44 graden dit is nog zonder extra koeling in de kast,want ik wacht nog op mijn 80 mm fans.
Nu ben ik best wel nieuwsgierig hoe bij jou de prestaties zijn hlpdsk?
Ik heb ook zo,n ding liggen met een amd 1333.
Wacht nog op mijn abit kg7
Met de kast dicht nu zit ik op 30C mobo en 56C CPU momenteel.Op zaterdag 11 augustus 2001 11:19 schreef Stalker het volgende:
Nu ben ik best wel nieuwsgierig hoe bij jou de prestaties zijn hlpdsk?
Da's zonder casefan vooronder (disconnected .. herrie), en met noppenisolatie rondom de kast helemaal. Dus alleen de Enermax als outtake en geen intake meer. Oventje dus.
Tbird 900@1000 op 1.75 volt (default). Silverado op 6 volt.
M'n Enermax staat helaas wel met 3000 rpm te janken. Dat is met gemodde thermistor! Kun je nagaan.
Met de kast open doet de Enermax na verloop van tijd iets van 1700-2000 rpm.
Alles onder full load uiteraard.
Bij mij een 1200@ 1333@ 1,8V @ 57 a 58 graden. Kasttemperatuur is bij mij erg hoog, iets van 37 graden. Dat krijg je met een (ongemodde) HQ 08
Als ik het zo bekijk dan kan ik het denk ik wel vergeten om hem op 1500 te laten lopen.Op zaterdag 11 augustus 2001 11:35 schreef Case het volgende:
Bij mij een 1200@ 1333@ 1,8V @ 57 a 58 graden. Kasttemperatuur is bij mij erg hoog, iets van 37 graden. Dat krijg je met een (ongemodde) HQ 08
Mwah .. ik heb het dus met de 6 volt fluistermodus. Als je 'm op de Turbo-modus zet op 12 volt koelt ie denk ik behoorlijk goed.Op zaterdag 11 augustus 2001 11:42 schreef Stalker het volgende:
[..]
Als ik het zo bekijk dan kan ik het denk ik wel vergeten om hem op 1500 te laten lopen.
Hij is ook gewoon rated voor een 1500+ Mhz AMD.
De CPU zit niet in het midden van de socket .... je hebt altijd aan een kant een stukje over waar op staat wat voor socket het is ...... mischien begrijp ik je verkeerd hoor ?? kan ookOp vrijdag 10 augustus 2001 22:05 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een |:(-antwoord?
Onzin uitkramen is verbodenOp zaterdag 11 augustus 2001 01:22 schreef jordyb het volgende:
Voor een P3 is 60 niet gezond die moet onder de 50 blijven
AMD kan tot 80 volgens mij
Maar dat weet ik niet zeker want ik heb een P3 800 met goldenorb op 36 graden lopen
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
BIj mij 1200@1569 @ 1.50v .....
50 graden max

dit is een gemodde coolermaster Dph-51 ofzo... kut type nummers van coolermaster ook altijd
92mm fan @55cfm ipv 60mm fan @ 20cfm
50 graden max

dit is een gemodde coolermaster Dph-51 ofzo... kut type nummers van coolermaster ook altijd
92mm fan @55cfm ipv 60mm fan @ 20cfm
Pagina: 1