Feature request V&A Zoekopdrachten!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Topicstarter
Hallo,

Onlangs merk ik dat ik wat specifieke artikelen aan het zoeken ben, waarvan de doorloopsnelheid op V&A niet zo hoog is. Nu doe ik altijd nog veel meer zaken via Tweakers V&A ;) dan Marktplaats ( :r ).

Het zou echt onwijs prettig zijn, als je een zoekopdracht (met filters) kon bewaren/opslaan en dan een mailtje kon ontvangen wanneer er een nieuw artikel wordt geplaatst wat exact aan die criteria voldoet! :)

Voorbeeld van zo'n filter die ik momenteel zou gebruiken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k9sc1EzDaflWyjKEq-cB0H8QApo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/h2VJPz8SkM3eqcPgnEEXrPdH.png?f=user_large

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaX0r
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 14:18

HaX0r

n00b

Klinkt best handig ja, search bookmarks. Ik zou daar ook een onderscheid in willen kunnen maken tussen een search voor Pricewatch, V&A en één voor beiden. Maar je kan zou er natuurlijk ook gewoon twee kunnen maken dan.

Wellicht kan je in de tussentijd een vergelijkbare feature zelf realiseren met een simpel Greasemonkey/Tampermonkey script?

Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22-09 12:55
Kun je niet gewoon een V&A prijsalert instellen voor een specifiek product? Dan krijg je een notificatie/email zodra iemand een ad plaatst met prijs < jouw ingestelde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Topicstarter
tobitronics schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 22:55:
Kun je niet gewoon een V&A prijsalert instellen voor een specifiek product? Dan krijg je een notificatie/email zodra iemand een ad plaatst met prijs < jouw ingestelde prijs.
Hmm, dat lijkt wel een beetje op deze feature.

Echter hoeft een 'V&A zoekopdracht' bijvoorbeeld niet product specifiek te zijn.
Zo zou ik kunnen zoeken op "Alle 512GB SSD's, Niet M.2, Prijs tussen 50 - 100 EUR."
Ook zou een V&A zoekopdracht actief moeten blijven totdat de gebruiker deze weer annuleert. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Da_maniaC op 20-10-2020 00:28 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:50

ikloon

Product Owner
Dergelijke functionaliteit hebben we in het recente verleden wel eens uitgebreid getest in de Pricewatch, maar zonder succes, toen. Het is als idee nog niet verdwenen, maar eerlijk gezegd staat dit niet hoog op onze backlog.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Topicstarter
ikloon schreef op dinsdag 20 oktober 2020 @ 10:02:
Dergelijke functionaliteit hebben we in het recente verleden wel eens uitgebreid getest in de Pricewatch, maar zonder succes, toen. Het is als idee nog niet verdwenen, maar eerlijk gezegd staat dit niet hoog op onze backlog.
Ik loop zelf ook al behoorlijk lang met dit idee rond en besloot nu pas om het eens te posten.
In mijn ogen schreeuwt de V&A om dit soort functionaliteit. :)

Zoals besproken in het andere topic (over inclusieve Price alerts ook voor V&A), is die funcionaliteit in mijn ogen heel anders. Ook zijn dat soort alerts na 1 maal verdwenen wat met een zoekopdracht niet het geval zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:13
Ik denk niet dat deze feature in zijn geheel in het belang is van Tweakers. Mensen zetten een alert in en komen vervolgens minder op Tweakers 'want als er wat te halen valt hoor ik het wel via de alerts' (héél erg gecharcheerd natuurlijk). Een onbedoeld bij-effect kan zijn dat er minder bezoekers/traffic naar Tweakers komt hierdoor.

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Topicstarter
@5pë©ïàál_Tèkén Mensen die alleen maar komen voor een advertentie....zullen alleen maar komen voor een toevallige advertentie.
Tweakers die de site dagelijks meermalig bezoeken (frontpage, forum, v&a etc) blijven even goed de site bezoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-09 15:44
Toen ik zojuist weer eens door het V&A gedeelte bladerde voor de zoveelste keer schoot mij exact hetzelfde idee te binnen als wat hier aangedragen wordt.

Ik betwijfel trouwens of het, zoals hierboven gesteld wordt, zoveel zou schelen in website traffic. Ik zit toch al dagelijks op Tweakers, spendeer heel wat uurtjes per dag/week hier. Maar als ik naar iets op zoek ben, niet een specifiek product maar iets wat voldoet aan X eisen, moet ik dus elke keer weer naar die categorie en hopen dat mn laatst gebruikte filter er nog staat.

Ter illustratie: ik ben me toevallig ook aan het oriënteren naar een curved monitor van 3440x1440, maar afhankelijk van de prijs en overige specs ben ik wel of niet geïnteresseerd. Minimaal 100hz, maar liever 120 of 144 en voor meer wil ik eventueel ook meer betalen. Hetzelfde voor het type paneel, VA of IPS. En zo zijn er nog wel een aantal parameters.

Kijk je naar al die (combinaties van) specs in de Pricewatch kom je tientalle opties tegen. Moet ik dan elke optie aanvinken en een alert zetten "nou als deze voor 350 of minder komt dan is t goed" en bij de volgende "ja deze max 400". Tsja, als ik het op die manier doe, of elke dag de filters bij V&A intik spendeer ik (nog) meer tijd op Tweakers, maar niet op een plezierige manier.

Dus voor wat het waard is, ik zou ook graag een dergelijke feature zien.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Topicstarter
Is er toevallig al iets meer zicht op een feature zoals deze?

Ik zou deze nog steeds erg graag zien (ik zoek op meerdere categorieen naar artikelen namelijk).
De huidige functionaliteit (Waarbij je enkel een alert in kan zetten voor 1 specifiek artikel, is echt niet toereikend).

Pagina: 1