Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Desktop verkoop waarde advies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• denpries
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-06 10:41
Beste tweakers,

Ik weet niet of het hier mag staan, maar dit leek mij een redelijk geschikte plek.
Ik wil mijn desktop vervangen door een nieuwe, en wil daarom mijn huidige verkopen. Daarmee wil ik in ieder geval een klein deel van de nieuwe financieren - indien mogelijk natuurlijk.

De case is een fractal node 202, dus erg compact. Hij is 4 jaar geleden zo samengesteld en het was toen een vrij pittig beestje. Nu nog steeds wel, maar ik heb het liefst altijd iets wat meer aan de high end kant is.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/KmQxPmb/a.jpg

Wat zou dit systeem (zonder HDD) nog kunnen opbrengen? En dan als systeem ineens of losse delen?
Let op: dit is geen verkoop topic, maar een 'wat is het waard' topic

[ Voor 4% gewijzigd door denpries op 19-10-2020 10:03 ]

Alle reacties

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:35
Helaas mag je dat niet vragen hier.

Wel een tip voor je. Zoek de onderdelen op in de V&A en Marktplaats. Tel deze onderdelen op. Maak hier vervolgens een mooi prijsje van. Gemiddeld gezien is een hele computer makkelijker verkopen. Lees hier overigens echt makkelijker, niet perse voor meer waarde. Ik zou dus gewoon je HDD erin houden en zelf een nieuwe kopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Renzzie op 19-10-2020 10:06 ]

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:24
DAA beleid laatste allinea.