Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldfiets
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-10-2020
Mijn vraag: welke camera of camcorder 35keer optische zoom denk ik aan, kan vogels in de verte scherp in beeld krijgen en dan voor een .. betaalbare prijs?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik: Sony camcorder HDR-CX240
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: artikel: https://www.visdief.nl/beste-camera-om-vogels-filmen/.

Ik gebruik het liefste een camcorder, maar, dit is misschien achterhaald. Sony die ik nu gebruik = erg prettig in het gebruik alleen de prestatie is niet perfect: vogels (ingezoomd). missen hun details.
Zie mijn Facebookpagina .////jitske.hibma.
..

veldfiets

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBenji
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 02-11-2023

ShadowBenji

Canon 600D | iPhone 8 64GB |

Een camcorder is inderdaad steeds minder populair, dat hoeft niet te betekenen dat je hem links kan laten liggen.

Ik ben erg benieuwd hoe bekend je bent met filmen. Soms kan je prima een 2e handse systeemcamera kopen met een lens die goed kan zoomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:22

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Je hebt zelf al aangegeven dat je een artikel gevonden hebt waar een berg camera's op staan. Zit daar niks tussen?

Het is ook wel handig om aan te geven wat je budget is, voor de één is €100 "betaalbaar" en voor de ander is dat €500.

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8