Hoi iedereen,
Ik was oorspronkelijk van plan om een nieuwe game pc aan te schaffen met als budget €1200-1500 euro.
Nu heb ik mezelf echter overtuigd dat ik beter nog even kan wachten op de nieuwe kaarten die eind deze maand uitkomen. Ik denk eraan om de aankoop een half jaartje uit te stellen tot die kaarten vlot verkrijgbaar zijn.
Ik ben aan het twijfelen om mijn oude pc zijn leven wat te verlengen door eventueel een nieuwe(re) videokaart erin te steken.
Ik speel vooral wow classic op dit moment dus geen extreem hoge eisen
Ofwel upgrade ik de pc met een €150-200, 2e hand videokaart ofzo.
Maar zijn er degelijk 2e hands Gpu’s die aanzienlijk verschil gaan geven met wat ik nu heb?
En indien ja, kan ik mn huidige voeding dan behouden?
Hieronder rig die ik nu heb staan.
Ik was oorspronkelijk van plan om een nieuwe game pc aan te schaffen met als budget €1200-1500 euro.
Nu heb ik mezelf echter overtuigd dat ik beter nog even kan wachten op de nieuwe kaarten die eind deze maand uitkomen. Ik denk eraan om de aankoop een half jaartje uit te stellen tot die kaarten vlot verkrijgbaar zijn.
Ik ben aan het twijfelen om mijn oude pc zijn leven wat te verlengen door eventueel een nieuwe(re) videokaart erin te steken.
Ik speel vooral wow classic op dit moment dus geen extreem hoge eisen
Ofwel upgrade ik de pc met een €150-200, 2e hand videokaart ofzo.
Maar zijn er degelijk 2e hands Gpu’s die aanzienlijk verschil gaan geven met wat ik nu heb?
En indien ja, kan ik mn huidige voeding dan behouden?
Hieronder rig die ik nu heb staan.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-3570K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | Asus P8Z77-M | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | MSI R7850 Twin Frozr 2GD5/OC | € 214,02 | € 214,02 |
| 1 | Behuizingen | Antec One | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 30,- | € 30,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 39,99 | € 39,99 |
| 1 | Optische drives | Samsung SH-D163C | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Corsair Builder CX500 V2 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 830 series SSD 256GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 284,01 | ||