Headset met push to talk

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• wouter5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01:27
Ik zoek een?
Een headset met een fysieke knop voor push to talk

Wat is je budget?
€350

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maar liefst kwalitatief merk

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik momenteel een Speechmike van Philips om mijn verslagen (op mijn werk) in te spreken waarbij Dragon speech deze onmiddellijk omzet naar tekst. Op dit toestel staat een recordknop om aan te geven wanneer je spreekt (je kan dit instellen om constant te duwen terwijl je praat of met één klik de spraakherkenning te toggelen). Kortgezegd zoek ik dit, maar dan in headset formaat

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14:35
Ik ken ze enkel met de knop op de kabel of op je oor. Maar dan zet je heel de microfoon aan /uit. Is dat wat je zoekt?
Software kant moet natuurlijk te doen zijn.

• wouter5
Gewoon muten gaat het niet doen. Het moet echt een knop zijn die een signaal stuurt naar de computer (weet niet hoe ik het anders moet verwoorden). Ik kan met het toestenbord ook de speechfunctie activeren (Ctrl + F8) dus als ik op één of andere manier een knop kan linken aan die combinatie dan moet het ook werken volgens mij :)

• 1Kb
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-12-2025

1Kb

Bedoel je zoiets?
pricewatch: Steelseries Arctis 7 Zwart (2019 edition)

Hier zit een mute knop op zodat de mic is uitgeschakeld. De mic heeft dan een rode lamp. Knop zit een beetje onhandig verder.

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

wouter5 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 08:52:
Gewoon muten gaat het niet doen. Het moet echt een knop zijn die een signaal stuurt naar de computer (weet niet hoe ik het anders moet verwoorden). Ik kan met het toestenbord ook de speechfunctie activeren (Ctrl + F8) dus als ik op één of andere manier een knop kan linken aan die combinatie dan moet het ook werken volgens mij :)
pricewatch: Sennheiser MB Pro 2 (Zwart)

Hiervan weet ik dat die het kan ook direct op de headset zelf. Software ondersteund het ook maar weet niet of je die ook custom zelf kan koppelen.

Wat ik wel weet is dat deze headset echt voor gesprekken is. Niet iets voor bijvoorbeeld muziek. Daar moet je echt iets anders voor halen.

Weet niet wat belangrijker voor je is.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• wouter5
Ik denk dat ik die custom gekoppelde button niet ga vinden bij een headset. Headsets zijn er inderdaad genoeg met een muteknop (dan laat ik de spraakherkenning gewoon aanstaan, maar mute ik zodat deze geen input krijgt). Die Sennheiser ziet er wel mooi uit. Die steelseries is iets te groot :)
Pagina: 1