Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
edit nog zie net dat op t grijze gebied van de proc een heele lichte beschadiging zit door de schreoven die de fan vast houden is echt heel licht en oppervlakkig zou dit t kunnen zijn waardoor die t nie doet?
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Zit de fan weer goed op het moederbord geplugd? Want sommige mobo's starten niet op als er geen cpu fan is gedetecteerd
hij zit r wel goed op voor zover ik kan zien
ja ff gechecked met andere nog steeds t zelfde, zou t zo kunne zijn dat die cpu echt al dood is doordat t grijze op m op een paar plekjes en heele lichte beschadiging heeft wat nie eens echt voel baar is met je vinger?
ja ff gechecked met andere nog steeds t zelfde, zou t zo kunne zijn dat die cpu echt al dood is doordat t grijze op m op een paar plekjes en heele lichte beschadiging heeft wat nie eens echt voel baar is met je vinger?
Niet zo'n slimme actie. Ik denk dat je proc is doorgebrand door onvoldoende koeling.
proc core is goed nix zwart's aan fan heeft altijd gedraait maar blaasde nu inplaats van zuigde en r zit een alpha heatsink op, lijkt me niet dat die door hitte in 0,1 sec dood is.
Verwijderd
probleem is je video kaart haal m er ff uit zet hem er weer in.
Beetje aan de kaart trekken als het nog niet werkt want 9 van de 10x zit ie net niet helemaal lekker in ze gleufje
Beetje aan de kaart trekken als het nog niet werkt want 9 van de 10x zit ie net niet helemaal lekker in ze gleufje
jep je hebt je schroeven dus te ver door je heatsink gedraaid op je cpu nietwaar ??Op vrijdag 10 augustus 2001 20:50 schreef Hubert het volgende:
edit nog zie net dat op t grijze gebied van de proc een heele lichte beschadiging zit door de schreoven die de fan vast houden is echt heel licht en oppervlakkig zou dit t kunnen zijn waardoor die t nie doet?
dan heeft dus je heatsink niet meer (of niet meer helemaal) op de core van je cpu gerus maar wel op de schroeven dus cpu te heet
dag cpu
beetje brak uitgelegd but u get the point
Je bent wel zeker van je zaak of niet?Op vrijdag 10 augustus 2001 22:21 schreef Tweakme het volgende:
probleem is je video kaart haal m er ff uit zet hem er weer in.
Ik heb trouwens nog nooit problemen gehad met videokaar en voor zover ik weet ging dit toch alleen maar over z'n cpu?
Ennuh bij de weg.. als je videokaart er niet goed in zit, begint je mobo te piepen
CPU zal wel dood zijn door verkeerd monteren van koeler. Dat gebeurt juist wel weer vaak... helaas
denk dat sine gelijk heeft 
grrr nahja meschien kan ik m nog hopelijk voor garantie terug brengen, en zoniet nahja duure sleutelhanger
alhoewel hij is dantoch niet meteen op slag dood?
grrr nahja meschien kan ik m nog hopelijk voor garantie terug brengen, en zoniet nahja duure sleutelhanger
alhoewel hij is dantoch niet meteen op slag dood?
Hebbie een loepje? (jaja, gaan we weer, flame me all you want!)
FF heel goed de randjes van je tbird-core inspecteren. Mocht je, net zoals bij mij, een klein stukje zien dat is afgeknapt, en het stukje zit nog in een beetje koelerpasta ofzo, druk het er ff op. Nu je er vanuit gaat dat je CPU dood is, is het wel het proberen waard. Ennuh, ga maar nix lijmen, heplt toch nie (ik kan het weten, ben door schade en schande wijs geworden
) Als ie het dan nog steeds nie doet, gebruik hem dan idd als sleutelhanger
FF heel goed de randjes van je tbird-core inspecteren. Mocht je, net zoals bij mij, een klein stukje zien dat is afgeknapt, en het stukje zit nog in een beetje koelerpasta ofzo, druk het er ff op. Nu je er vanuit gaat dat je CPU dood is, is het wel het proberen waard. Ennuh, ga maar nix lijmen, heplt toch nie (ik kan het weten, ben door schade en schande wijs geworden
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Verwijderd
Wat? een hoekje terug erop zetten en dan verwachten dat het weer werkt?
Jij bent echt hartstikke gek... Echt helemaal gek! (sorry voor deze flame)
De ASML Twinstepper werkt met .08 micron technologie, dat is 10 nanometer da's een meter/1000 /1000 /1000! Da's 10.000x dunner dan je haar!
Jij kunt nooit en te nimmer met je blote fikken zxo'n precieze benaderen, laat staan evenaren.
It's dead Jim... Face it!
Jij bent echt hartstikke gek... Echt helemaal gek! (sorry voor deze flame)
De ASML Twinstepper werkt met .08 micron technologie, dat is 10 nanometer da's een meter/1000 /1000 /1000! Da's 10.000x dunner dan je haar!
Jij kunt nooit en te nimmer met je blote fikken zxo'n precieze benaderen, laat staan evenaren.
It's dead Jim... Face it!
kheb anders precies hetzelfde met em A7V als ik alle kaarten goed aanschroef boot mn PC niet meer, en als ik ze dan los draai en wat aan de kaart trek dan is het goed.Op vrijdag 10 augustus 2001 22:37 schreef InZane het volgende:
[..]
Je bent wel zeker van je zaak of niet?
Ik heb trouwens nog nooit problemen gehad met videokaar en voor zover ik weet ging dit toch alleen maar over z'n cpu?
Ennuh bij de weg.. als je videokaart er niet goed in zit, begint je mobo te piepen
CPU zal wel dood zijn door verkeerd monteren van koeler. Dat gebeurt juist wel weer vaak... helaas
Freelance tweaker
Pagina: 1