Het probleem is het volgende: ik heb een kabelmodem via de Universiteit Nijmegen en een collega van mij ook. Hij draait een FTP servertje, maar de provider heeft het onmogelijk gemaakt om direct te connecten tussen 2 gebruikers van kabelinternet hier. Ik kan hem dus niet eens pingen. Nu wil ik wel graag op zijn server komen en ik vroeg me af of dat mogelijk was via een proxyserver ergens op internet... (De provider bied hier geen proxyserver aan...)
Of zijn er FTP clients die via een telnet of FTP sessie op een andere account door kunnen connecten naar hem? Ik heb wel andere accounts waarmee ik hem kan bereiken, maar dan moet alles via een telnetsessie en dat is niet zo heel erg praktisch omdat het soms om heel veel kleine bestandjes gaat....
Kan iemand mij hier mee helpen?
Of zijn er FTP clients die via een telnet of FTP sessie op een andere account door kunnen connecten naar hem? Ik heb wel andere accounts waarmee ik hem kan bereiken, maar dan moet alles via een telnetsessie en dat is niet zo heel erg praktisch omdat het soms om heel veel kleine bestandjes gaat....
Kan iemand mij hier mee helpen?