Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, het liefst iig 5 jaar vooruit
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
geen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen, zolang het maar compatibel is
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb onderstaand lijstje samengesteld. Omdat ik nogal een leek ben vraag ik mij af of deze setup goed is. Vooral het moederbord en de voeding vind ik lastig te bepalen. Valt hier op te besparen?
Ook heb ik een monitor met freesync, dat gaat volgens mij i.c.m. deze videokaart niet werken. Heeft freesync veel nut? zo ja, welke AMD videokaart is minimaal gelijkwaardig aan de GTX 1660 Super? (max €30 duurder)
Voornamelijk gamen, het liefst iig 5 jaar vooruit
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
geen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen, zolang het maar compatibel is
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb onderstaand lijstje samengesteld. Omdat ik nogal een leek ben vraag ik mij af of deze setup goed is. Vooral het moederbord en de voeding vind ik lastig te bepalen. Valt hier op te besparen?
Ook heb ik een monitor met freesync, dat gaat volgens mij i.c.m. deze videokaart niet werken. Heeft freesync veel nut? zo ja, welke AMD videokaart is minimaal gelijkwaardig aan de GTX 1660 Super? (max €30 duurder)
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 189,- | € 189,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 106,- | € 106,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 244,90 | € 244,90 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 600 Zwart | € 62,99 | € 62,99 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Predator HX432C16PB3K2/16 | € 68,96 | € 68,96 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-550 | € 82,90 | € 82,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 500GB | € 64,15 | € 64,15 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 818,90 | ||