H
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2026 23:03 ]
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Waarom denk je dat? Ziet er wat mij betreft legitiem uit (ik zie niks vreemds/fout), en als dit binnen Instagram zelf getoond wordt, dan zou ik het hele knappe phishing vinden.jeroen3 schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 20:13:
Ziet eruit als phishing.
The devil is in the details.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Het gaat weer niet om wie jou liked, maar wie jij liked. Om dat mogelijk te maken hebben anderen toegang nodig tot jouw account.g0tanks schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:29:
Wat ik niet snap is waarom zo'n service überhaupt je wachtwoord nodig heeft (zoals het bericht van Instagram suggereert). Iedereen kan toch jouw profiel volgen en liken zolang je content openbaar is?
Nu maak je de aanname dat zo'n "service" überhaupt legitiem is...g0tanks schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:29:
Wat ik niet snap is waarom zo'n service überhaupt je wachtwoord nodig heeft (zoals het bericht van Instagram suggereert). Iedereen kan toch jouw profiel volgen en liken zolang je content openbaar is?
g0tanks schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:29:
Ik gok eigenlijk dat zo'n (heel erg shady/foute) service de inloggegevens van mensen vraagt, zodat ze met die accounts elkaar kunnen gaan liken en volgen.hcQd schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 21:50:
[...]
Het gaat weer niet om wie jou liked, maar wie jij liked. Om dat mogelijk te maken hebben anderen toegang nodig tot jouw account.
The devil is in the details.