Ik heb een ceiling lamp gekocht van lsc, alleen als ik de uitknop indruk en dan heb ik het over een geen smart knop dan werkt de smart lamp niet meer in de app. Wat kan ik daar aan doen. Want ik wil de gewone knop ook kunnen gebruiken maar ook de app..
Vraag
Alle reacties
Een smart knop gebruiken in plaats van een gewone knop.
Nee,johnkeates schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 19:05:
Een smart knop gebruiken in plaats van een gewone knop.
Action heeft die niet en ga daarvoor geen 7 euro per knop voor dokken is er geen ander iets
probleem is als je hem uit doet met de knop is de voeding voor het WiFi deel ook pleite
en tja zonder voeding werkt dat niet :-)
en tja zonder voeding werkt dat niet :-)
404 Signature not found
Niets, de wifi in de lamp gebruikt stroom. Dus als je hem met de fysieke knop uitzet heeft hij geen wifi, en doet hij het dus niet via de app.JulianBorghuis schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 19:03:
Ik heb een ceiling lamp gekocht van lsc, alleen als ik de uitknop indruk en dan heb ik het over een geen smart knop dan werkt de smart lamp niet meer in de app. Wat kan ik daar aan doen. Want ik wil de gewone knop ook kunnen gebruiken maar ook de app..
maar eigenlijk mis ik wel losse schakelaars.. je hebt wel een afstandsbediening maar dan houd het ook op..zacht schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 19:10:
[...]
Niets, de wifi in de lamp gebruikt stroom. Dus als je hem met de fysieke knop uitzet heeft hij geen wifi, en doet hij het dus niet via de app.
een (inbouw)schakelaar die je op de plek van de huidige schakelaar zou kunnen plaatsen, om zo ook een fysieke schakelaar te behouden zou heulemaal niet zo gek zijn
mijn KAKU dimmerding heeft naast de draadloze schakelaar/afstandsbediening ook gewoon een aansluiting voor een gewone schakelaar.. :-)
404 Signature not found
En dat vind ik gek, want ze zeggen dat ik hem 3x uit en aan moet doen, end at die dan reset, doe ik dat werkt dat niet, doe ik de stoppen 3x uit en aan reset dat ding wel, dit moet dus betekenen dat dat ding wel stroom dan krijgt
ja dus je doet 3x de stroom er op en er weer af.... het is geen resetknopje..
maar het is keihard compatible met Tuya / TuyaSmart misschien dat die wel ergens een wifi capable schakelaar hebben ?
maar het is keihard compatible met Tuya / TuyaSmart misschien dat die wel ergens een wifi capable schakelaar hebben ?
404 Signature not found
Je haalt er drie keer kort achter elkaar de stroom af en zet hem er drie keer weer op. Je eindigt met stroom er op. Die lamp herkent dat als 'ik moet resetten'.JulianBorghuis schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 19:16:
En dat vind ik gek, want ze zeggen dat ik hem 3x uit en aan moet doen, end at die dan reset, doe ik dat werkt dat niet, doe ik de stoppen 3x uit en aan reset dat ding wel, dit moet dus betekenen dat dat ding wel stroom dan krijgt
Je kunt het raar vinden, maar het punt blijft dat het simpelweg niet gaat werken als de fysieke knop uit staat.
Wel kun je hem natuurlijk aan en uit doen met de fysieke knop. En als hij dan aan staat bedienen met de app. Maar nogmaals: als de fysieke schakelaar uit staat kun je hem simpelweg niet bedienen met de app.
Op AliExpress staan ze, hier een voorbeeldSMSfreakie schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 19:18:
ja dus je doet 3x de stroom er op en er weer af.... het is geen resetknopje..
€ 5,16 41%OFF | Wifi Smart Licht Wandschakelaar Stopcontact Drukknop De Eu Smart Leven Tuya Draadloze Afstandsbediening Werk Met Alexa google Thuis
https://a.aliexpress.com/_BPQ2lL
het is geen probleem, het is een uitdaging
Pagina: 1