Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit het liefst rond de 800~1100 euro. Ik wil eigenlijk alleen 1080p gaan gamen en ik game op een 60hz monitor. Dus zolang ik een lange tijd 1080p 60fps kan gamen stabiel ben ik al blij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik heb nog helemaal niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil het liefst een grote SSD. Het liefst rond de 2 TB, zodat ik lekker veel games kan installeren. Waaronder bijv de nieuwe Flight Simulator. Ik twijfel nog over 32 GB of 16 GB ram. Maar dit kan ik altijd achteraf upgraden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Maar als iets goedkopers beter/soortgelijk presteert is dat altijd welkom.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zie bij wat ik denk nodig te hebben.
Ga je overklokken?
Als dit mijn build future proof kan maken lijkt het me wel handig. Zou een betere koeler dan niet erg vinden, zodat hij niet heel heet wordt.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb nog nooit een PC gebouwd. Dus ik weet niet of mijn lijstje 100% goed samen werkt of dat er betere mogelijkheden zijn. Zou leuk zijn om jullie tips te horen. Ik had hiervoor een pc van gamepc, maar die is ondertussen al een tijdje oud.
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit het liefst rond de 800~1100 euro. Ik wil eigenlijk alleen 1080p gaan gamen en ik game op een 60hz monitor. Dus zolang ik een lange tijd 1080p 60fps kan gamen stabiel ben ik al blij.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik heb nog helemaal niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil het liefst een grote SSD. Het liefst rond de 2 TB, zodat ik lekker veel games kan installeren. Waaronder bijv de nieuwe Flight Simulator. Ik twijfel nog over 32 GB of 16 GB ram. Maar dit kan ik altijd achteraf upgraden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Maar als iets goedkopers beter/soortgelijk presteert is dat altijd welkom.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zie bij wat ik denk nodig te hebben.
Ga je overklokken?
Als dit mijn build future proof kan maken lijkt het me wel handig. Zou een betere koeler dan niet erg vinden, zodat hij niet heel heet wordt.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb nog nooit een PC gebouwd. Dus ik weet niet of mijn lijstje 100% goed samen werkt of dat er betere mogelijkheden zijn. Zou leuk zijn om jullie tips te horen. Ik had hiervoor een pc van gamepc, maar die is ondertussen al een tijdje oud.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600X (BOX) Boxed | € 212,- | € 212,- |
1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 72,95 | € 72,95 |
1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G | € 394,- | € 394,- |
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox Q300L | € 41,- | € 41,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Shadow Rock Slim | € 40,37 | € 40,37 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 53,15 | € 53,15 |
1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-550 | € 82,90 | € 82,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 870 QVO 2TB | € 193,90 | € 193,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.090,27 |