Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op de nieuwe pc wil ik voornamelijk gaan gamen. Euro Truck Simulator 2, Flight Simulator, F1 2020, Call of Duty, Snowrunner etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget ligt natuurlijk zo laag mogelijk. In eerste instantie schaf ik nog geen nieuwe monitor aan, maar over een tijdje is dit wel de bedoeling. Vandaar dat ik hem er al bij heb gezet. Het budget voor de pc is ongeveer 1.000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn wensenlijst hier beneden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil gaan voor AMD, omdat ik vind dat je meer waar voor je geld krijgt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil gaan voor 1440p met max 100 fps. Volgens gpucheck.com ga ik dit net niet halen met deze videokaart, maar een RTX 2070 vind ik wat te duur.
Voor de kast heb ik geen specifieke wensen. Voor het moederbord ook niet. Dat mag voor mij het goedkoopst mogelijk, maar hier heb ik wat minder verstand van. Ik heb gekozen voor 2x 8gb werkgeheugen, omdat ik heb gelezen dat 2x 8 beter is dan 1x 16. Voor het geheugen vind ik 500ggb voldoende, omdat dit in de toekomst uitgebreid zou kunnen worden.
Ga je overklokken?
Nee, omdat ik hier te weinig vanaf weet en dit volgens mij de moeite niet waard is voor een Ryzen 5 3600.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen dat de kenners hun licht over deze samenstellen laten schijnen. Wat zou je anders doen en vooral waarom.
Op de nieuwe pc wil ik voornamelijk gaan gamen. Euro Truck Simulator 2, Flight Simulator, F1 2020, Call of Duty, Snowrunner etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget ligt natuurlijk zo laag mogelijk. In eerste instantie schaf ik nog geen nieuwe monitor aan, maar over een tijdje is dit wel de bedoeling. Vandaar dat ik hem er al bij heb gezet. Het budget voor de pc is ongeveer 1.000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn wensenlijst hier beneden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil gaan voor AMD, omdat ik vind dat je meer waar voor je geld krijgt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil gaan voor 1440p met max 100 fps. Volgens gpucheck.com ga ik dit net niet halen met deze videokaart, maar een RTX 2070 vind ik wat te duur.
Voor de kast heb ik geen specifieke wensen. Voor het moederbord ook niet. Dat mag voor mij het goedkoopst mogelijk, maar hier heb ik wat minder verstand van. Ik heb gekozen voor 2x 8gb werkgeheugen, omdat ik heb gelezen dat 2x 8 beter is dan 1x 16. Voor het geheugen vind ik 500ggb voldoende, omdat dit in de toekomst uitgebreid zou kunnen worden.
Ga je overklokken?
Nee, omdat ik hier te weinig vanaf weet en dit volgens mij de moeite niet waard is voor een Ryzen 5 3600.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen dat de kenners hun licht over deze samenstellen laten schijnen. Wat zou je anders doen en vooral waarom.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 189,- | € 189,- |
1 | Moederborden | MSI B450-A Pro Max | € 87,52 | € 87,52 |
1 | Videokaarten | Asus TUF Gaming X3 Radeon RX 5600 XT EVO | € 315,05 | € 315,05 |
1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox K500L (windowed) | € 59,95 | € 59,95 |
1 | Monitoren | AOC CU34G2X/BK Zwart | € 479,- | € 479,- |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,68 | € 49,68 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2Z3600C18 | € 64,90 | € 64,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 93,90 | € 93,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 101,08 | € 101,08 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.440,08 |