Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sef cuijpers
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17-08-2022
Mijn vraag
...
ik heb een eachine e520s 5g gps drone gekocht, alleen wil hij niet aangaan. moet ik 5g connectie hebben om ermee te kunnen vliegen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:26

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

sef cuijpers schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 14:53:
Mijn vraag
...
ik heb een eachine e520s 5g gps drone gekocht, alleen wil hij niet aangaan. moet ik 5g connectie hebben om ermee te kunnen vliegen.
Als hij niet aan gaat dan lijkt mij dat de accu leeg is? Als de accu wel vol is zou ik nog eens even de instructies er bij pakken, daar staat vaak een deel in over het eerste gebruik er van.

Overigens is het geen "5G" drone maar heeft het ondersteuning voor WiFi op zowel 2.4GHz als 5GHz. Dat heeft niets met de "5G" technologie voor telefonie te maken.

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sef cuijpers
de accu is wel opgeladen. en het opstarten lukt totdat ik een wifi-hotspot zou moeten krijgen, maar ik krijg die niet binnen. op mijn laptop krijg ik die wel binnen maar niet op mijn telefoon. ik heb een samsung a10. mijn moeder krijgt die hotspot wel binnen maar mijn vader niet, en die heeft dezelfde telefoon als ik. ligt het dan aan mijn telefoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-06 20:34

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Dat het dan aan je telefoon ligt klinkt aannemelijk ja :).
Blijkbaar is er een hotspot succesvol aangemaakt gezien meerdere andere toestellen die kunnen zien en mee kunnen verbinden.

Gebruik voor een testvlucht je moeders/vaders telefoon, dan weet je zeker dat de drone geen gebreken heeft en ga daarna uitzoeken wat er anders is aan jouw telefoon vs die wel werken. En voor dat laatste is dit niet het juiste forum stukje, maar vind je meer hulp hierzo:
Android-smartphones

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sef cuijpers
Ik heb pas een eachine e013 gekregen, alleen heb ik per ongeluk het antennetje afgebroken dat in de drone zit(niet degene die er boven uit steekt). Is dat erg en kan in het repareren?