En toevallig vind ik dus van niet! :-)
*drukt PLAY knop van taperecorder in*
Er zijn al zooooveel Meks Peen topics geweest, gebruik search alsjeblieft of post in een van de andere topics
*KLIK*
Er zijn al zooooveel Meks Peen topics geweest, gebruik search alsjeblieft of post in een van de andere topics
*KLIK*
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
dank u dank u ........ :):)
Ver in deel 4 ??ik ben al bijhoorlijk ver met maxpayne ver in deel 4 en ht zou zonde zijn als ik nou niet verder kon
Ik had 'm na 3 delen uitgespeeld hoor.
Ik heb ook een focking irri probleem 
In Part 3 chapter 5 of 6 ( weet ik niet precies ) zitten 2 gastjes buiten het level!
Ze zien mij wel en schieten steeds op me, maar ik kan hun niet zien omdat ze door een clipping probleemtje buiten het level staan.
Op een gegeven moment kom je ik bij een deur waarbij ik als ik er door loopt zo'n cinematic shot krijg, althans dat is de bedoeling, want daar wordt ik oppeens afgeknald in een zwart scherm zonder dat ik iets terug kan doen
Ik heb geprobeerd om het opnieuw te installeren, met en zonder patch, ik ben ook al 3 keer (!!!) helemaal overnieuw begonnen en steeds weer hetzelfde probleem.
Ik heb Max Payne orgineel gekocht dus dat is het probleem niet. Ik begin nu toch wel een klein beetje pissed te worden
In Part 3 chapter 5 of 6 ( weet ik niet precies ) zitten 2 gastjes buiten het level!
Ze zien mij wel en schieten steeds op me, maar ik kan hun niet zien omdat ze door een clipping probleemtje buiten het level staan.
Op een gegeven moment kom je ik bij een deur waarbij ik als ik er door loopt zo'n cinematic shot krijg, althans dat is de bedoeling, want daar wordt ik oppeens afgeknald in een zwart scherm zonder dat ik iets terug kan doen
Ik heb geprobeerd om het opnieuw te installeren, met en zonder patch, ik ben ook al 3 keer (!!!) helemaal overnieuw begonnen en steeds weer hetzelfde probleem.
Ik heb Max Payne orgineel gekocht dus dat is het probleem niet. Ik begin nu toch wel een klein beetje pissed te worden
nah deel 3 of 4 de steerpjes zijn slecht zichtbaar maar volgens mij is het deel 4
en anders3 dat verandert het probleem niet
en anders3 dat verandert het probleem niet
Het is 3 want e worden weergeven in romeinse cijfers en een vier zou dan zo IV worden en niet IIII
een irri feature van Max Payne dat ie de savegames in mijn documenten dir zet 
je moet ze dus in je my documents of mijn documenten zetten in de map Max Payne Savegames
[OK ik heb je probleem dus niet goed gelezen, ze werken dus niet in deze dir
]
je moet ze dus in je my documents of mijn documenten zetten in de map Max Payne Savegames
[OK ik heb je probleem dus niet goed gelezen, ze werken dus niet in deze dir
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Ik denk dat je gewoon een andere videokaart nodig hebt(een voodoo 5 ofzoo heb ik ook)
ik heb hem ook en hij werkt pefect.Heb het over het probleem van FallenAngel666.
ik heb hem ook en hij werkt pefect.Heb het over het probleem van FallenAngel666.
Neuh, ik denk niet dat hij na al die tijd nog zit te wachten

(voor het eerst dat ik een topic voor de 2e keer sluit... 3werf: WOEI
)
(voor het eerst dat ik een topic voor de 2e keer sluit... 3werf: WOEI
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()