Ik heb dus de NEST E op dat voetje. Deze heb ik genomen omdat we op een hoek wonen en er een groot verschil is tussen de buitenmuur kant van de woonkamer en de binnen kant tegen de buren aan.
De oude Nefit Easy thermostaat hing op de binnenmuur en regelde de temperatuur gewoon niet goed. Alhoewel modulerend was het altijd te koud of te warm.
Ik heb vloerverwarming, convectorput en een radiator in de woonkamer.
Nu staat de Nest op de kast bij de buitenmuur en dit werkt nu al een stuk beter met een constantere temperatuur. Ook het voorverwarmen of een graadje hoger zetten gaat veel sneller. Wat ik wel merk is dat de vloer in de ochtend warm is maar over de dag kouder word.
Nu vraag ik me het volgende af:
Wat is de beste CV temperatuur 60 graden of hoger?
True Radiant op 2 of 5 uur zetten?
Eco temperatuur normaal is 9 bij mij nu 18 graden of lager?
De oude Nefit Easy thermostaat hing op de binnenmuur en regelde de temperatuur gewoon niet goed. Alhoewel modulerend was het altijd te koud of te warm.
Ik heb vloerverwarming, convectorput en een radiator in de woonkamer.
Nu staat de Nest op de kast bij de buitenmuur en dit werkt nu al een stuk beter met een constantere temperatuur. Ook het voorverwarmen of een graadje hoger zetten gaat veel sneller. Wat ik wel merk is dat de vloer in de ochtend warm is maar over de dag kouder word.
Nu vraag ik me het volgende af:
Wat is de beste CV temperatuur 60 graden of hoger?
True Radiant op 2 of 5 uur zetten?
Eco temperatuur normaal is 9 bij mij nu 18 graden of lager?
https://mastodon.nl/@NiemPseu