Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10 17:18
Ik heb een vreemde bug (ik ga er vanuit dat het een bug is) in mijn IPad.
Tijdens het kijken op bijv YouTube of filmpjes van AD verspringt het filmpje naar een volgende film als ik met de volumeknop het geluid zachter zet (alleen bij zachter zetten), dit doet hij overigens niet altijd maar wel vaak genoeg om irritant te worden.
Wie weet waar dit aan kan liggen, ik kan nergens iets vinden over dit verschijnsel.
Het gaat om een iPad Air 2 met iOS 13.7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:52

JB

Cédric roelt!

Heb je ‘m al een keer met soft reset opnieuw opgestart? Anders verwacht ik eerder hardware issues dan een software bug...

[ Voor 36% gewijzigd door JB op 18-10-2020 11:40 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10 17:18
JB schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 11:39:
Heb je ‘m al een keer met soft reset opnieuw opgestart? Anders verwacht ik eerder hardware issues dan een software bug...
Softreset gedaan, IOS 14.0.1 er op gezet en nog steeds hetzelfde probleem.
Het vreemde is dat het alleen bij YouTube of de filmpjes die bijv op AD staan gebeurt, het lijkt alsof het aan de player ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:52

JB

Cédric roelt!

D.deJong schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 05:14:
[...]

Softreset gedaan, IOS 14.0.1 er op gezet en nog steeds hetzelfde probleem.
Het vreemde is dat het alleen bij YouTube of de filmpjes die bijv op AD staan gebeurt, het lijkt alsof het aan de player ligt.
Hmm dat is vreemd. Zover ik weet kun je met die knoppen niets aansturen, anders dan volume. Wel kun je aanzetten dat het beltoonvolume er mee aangepast kan worden. In de YouTube app vind ik ook geen settings die je kunt koppelen aan de volume knoppen...

Mijn boefje is liev!