Tweakers.net Mobile - Swipen naar rechts / links

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Beste developers,

Ik bezoek Tweakers.net elke dag en doe dat het vaakst op mijn mobiele telefoon (Google Pixel 3).

Om het navigeren nog nét wat makkelijker en intuïtiever te maken, zou ik graag de volgende feature willen verzoeken: maak het mogelijk dat menu's te benaderen zijn door naar links en naar rechts te swipen, zoals dat bijv. in de applicatie van Twitter mogelijk is. :)

Ik kan mij tevens voorstellen dat dit vooral handig kan zijn voor users die een smartphone hebben met een een groot scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-09 15:24

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Liever niet: nu is naar rechts swipen naar de vorige pagina gaan, en rechts voor volgende. Vooral naar links gebruik ik zeer veel. Daarnaast, als ik me niet vergis is dit bij Twitter een app, waar Tweakers een website is die binnen een browser draait.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Afhankelijk van de browser die je gebruikt kan het inderdaad zijn dat swipen al gebruikt wordt voor vorige/volgende. Daarom werken menu's in websites eigenlijk nooit via swipen, in tegenstelling tot apps, waar je dat wel vaak ziet.

Lang verhaal kort: in theorie leuk, in praktijk eigenlijk niet mogelijk/praktisch.

[ Voor 15% gewijzigd door Hahn op 18-10-2020 20:23 ]

The devil is in the details.