Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• r.jongeleen
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-11 22:12
Mijn vraag is

ik heb 2 jaar en 1 maand terug een moederbord gekocht bij azerty schijnbaar was die al defect toen ik hem kreeg want bij het aansluiten toen deed 1 van de usb 3.0 aan de voorkant het niet dat bleek dus omdat 1 van de pinnen op de header verbogen was daar kwam ik achter na dat ik gister het moederbord ging vervangen omdat de usb porten allemaal niet meer werken nu is mijn vraag kan dat in verband zijn met elkaar en kan ik dit nog aanmelden bij msi als garantie ik weet dat msi namelijk 3 jaar hanteerd als goed is?

Relevante software en hardware die ik gebruik

het gaat om de msi z370-a pro en heb het vervangen voor een z390 gaming carbon ac

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

bios resetten, alle kabels behalve het hoog nodige los trekken en natuurlijk me moederbord vervangen

maar goed ik hoor graag een reactie en jullie adviesen

met vriendelijke groet,

Rodney

Alle reacties

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Kan je die pin niet gewoon even terug buigen ? (lijkt me niet echt moeilijk/lastig om zelf te doen)

Ik heb het vermoeden dat een verbogen pin wordt gezien als externe "user abuse" en niet iets onder garantie (helemaal dat je ook 2 jaar lang wacht met het melden van een defect en het een los moederbord betreft die je zelf hebt geassembleerd in je systeem)

Je kunt uiteraard je moederbord opsturen naar Azerty en kijken wat daaruit komt (nooit geschoten is altijd mis)

[ Voor 13% gewijzigd door Breezers op 18-10-2020 09:52 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:17
ik heb zoiets wel bij asrock gehad, en toen kreeg ik gewoon een heel nieuw moederbord.
Mijn oude moederbord kon ik gewoon terug sturen naar hun ...

Garantie van asrock is wel top!

je kan het altijd proberen bij msi .. waarschijnlijk zeggen ze dat het gebruikersschade is.

• r.jongeleen
ben benieuwd ik weet zelf niet wat de garantie duur is van een moederbord bij msi kan er ook niks over vinden op internet

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Staat op de factuur hoe lang de garantie is.

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-11 22:46
2 jaar bij Azerty met soms uitzondering van 3 jaar op sommige dingen.

Fabrikanten geven vaak , maar 1 jaar tenzij er een registratie voor extra garantie is.

Waarom ga je niet gewoon na Azerty ermee?

• r.jongeleen
morgen even bellen
Pagina: 1