Tactical Operations 4 .... Tactical shooters...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• w1ng4h
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-04 07:53
Hallo,

ben een shooter tegen het lijf gelopen TO4... een paar maanden geleden al het spel is op steam te downloaden
gebaseerd op de UT4 engine vandaar de 4
met inbreng van verschillende shooters waaronder tactical ops assault on Terror maar het is geen rebrand of remake of the famous TO.aot ;) voor mijn gevoel doet het zich veel meer aan to.aot voor dan aan to.c :>

Groetjes w1ng4h

Site www.to4.co
Discord uitnodiging voor degene die geintresseerd zijn : https://discord.gg/Jj2a6uz

P.S. het spel is wel early access zie ik nu dus far from ready i geuss en de speler aantallen mogen wat meer zijn!

[ Voor 35% gewijzigd door w1ng4h op 18-10-2020 11:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02:58
Aot was gruwelijk.

Nog de eurocup gewonnen op clanbase als 16 jarige jongen, ugh mooie tijden.

Jammer dat er nooit echt een waardige opvolger van is geweest, de meeste spellen zijn het net niet.

Misschien maar een keer downloaden dus!

[ Voor 19% gewijzigd door Ambition88 op 18-10-2020 10:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vo0di
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 04-06 11:02
W1ng4h, goed om je topic hier te lezen.

Waardige opvolger imo, een van de weinige spellen die het AOT gevoel weer kunnen opwekken, en aardig wat oude AOT spelers. Nog steeds in development, maar alle feedback wordt gewaardeerd en wat mee gedaan bij het developpen. Vooral in de avonduren actief en een playerbase waar de meeste een wat hogere leeftijd hebben, voor mijzelf is dat positief.

We kunnen nog wel wat meer (Nederlandse) spelers gebruiken, Tactical Operations is gratis te downloaden op Steam ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Hmm, weet even niet waar ik zin in heb dus ik ga hem eens proberen :)

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ssswing
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2024
Hey wat cool! Dank voor de start van het draadje Wing4h. Ik ben de projectleider van deze game. We zijn sinds 2016 bezig met de ontwikkeling en zitten sinds dec 2019 in Early Access op Steam. Game kost je niets, gaat je ook niets kosten. Geen pay2win en ander geneuzel.

Het lastigste punt waar we nu op zitten is dat 'het opstarten van een playerbase' een uitdaging is. We zijn een ontwikkelteam dat de game in vrije tijd maakt, zonder budget. We weten dat de game een niche bedient en niet de massa. Dat is ook prima. Als ontwikkelaar hebben wij een voldoende aantal servers ter beschikking die 24/7 draaien. Iedereen kan dus altijd spelen. Het is alleen niet altijd leuk om als eerste op een lege server te starten. Er zijn (nog) geen bots waar je tegen kunt spelen, dus je bent afhankelijk van andere spelers. Kip-ei-discussie dus, wie start als eerste :) Om dit mogelijk te maken hebben we een Discord server waar iedereen elkaar kan vinden en matches kan organiseren.

De game omschrijft zich als een arcade arena shooter. Dat wil zeggen: realistische werelden waar je doorheen loopt, met realistische wapens. Time-to-kill en movement zijn echter meer vergelijkbaar met oude arena games (UT, Quake, etc.). Er is dus geen one-shot-kill, je kunt 4 wapens dragen zonder penalty in je movement. Objectives in de game zijn: hostage, bomb/defuse, escape, team deathmatch.

Mocht je meer informatie willen of benieuwd zijn, stuur mij een berichtje of direct op Discord (Ssswing` is de naam)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MoldyInko
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-03-2021
Hier 2.2 helemaal grijs gespeeld. Ik heug mij de hele heisa rondom TOST nog. Jammer maar op een gegeven moment was de koek op.

3.4 was te doen maar op een gegeven moment wilde mensen terug naar vanilla.

Dikke clanwars meegemaakt. Goede community was dit.

Misschien dat ik de game een meer ga checken maar voorlopig niet omdat ik naar consoles over ga stappen.

Succes ermee

[ Voor 19% gewijzigd door MoldyInko op 19-10-2020 20:12 ]

Pagina: 1