Score productreview

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:48
productreview: Philips Hairclipper Series 9000 HC9450/20 review door 5pë©ïàál_Tèkén
Heb er toch wel mn best op gedaan, staat nu op 1. Snap niet dat iemand dit een 0 geeft :/

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Even afgesplitst naar een eigentopic aangezien de review zelf natuurlijk niet onrein is.

Maar een 0 is het verder niet nee.

200 fish found!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zuluman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:22

Zuluman

German -Zulu -Russian -Dutch

Trek het je niet aan. er zitten soms zuurpruimen tussen die blijkbaar niks te doen dan reviews met een 0 te beoordelen. Ik had voor mijn review productreview: Ubiquiti EdgeRouter 10X review door Zuluman ook in het begin van iemand een 0 gekregen zijnde oppervlakkig. Die 0 valt dan uiteindelijk weg in het gemiddelde. is wel zuur vooral als je m net hebt gepost. Maar laat je niet ontmoedigen door een onterechte 0. Ga vooral door met reviewen.

6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:48
Zuluman schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 22:02:
Trek het je niet aan. er zitten soms zuurpruimen tussen die blijkbaar niks te doen dan reviews met een 0 te beoordelen. Ik had voor mijn review productreview: Ubiquiti EdgeRouter 10X review door Zuluman ook in het begin van iemand een 0 gekregen zijnde oppervlakkig. Die 0 valt dan uiteindelijk weg in het gemiddelde. is wel zuur vooral als je m net hebt gepost. Maar laat je niet ontmoedigen door een onterechte 0. Ga vooral door met reviewen.
Dank voor de moderaties en warme woorden :). Ik vond het zo tof om te zien dat mijn review op de FP langs kwam bij Uitgelichte gebruikersreview. Toen werd de score +1 en kwam die niet meer langs. [/drama].

Team anti-scalp - wauw..