Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een gebalanceerd systeem waar ik op werk, video's kijk en game. De games die ik speel zijn geen zwaargewichten. Denk hierbij aan League of Legends. Als ik erop game, wil ik moeiteloos 1080P en >90FPS halen. Ook gebruik ik recreatief photoshop en soortgelijke programmas.
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximumprijs is 700 euro, exclusief speakers, toetsenbord en muis.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel alleen een scherm (Dell SE2717Hr 27), oude toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gezien mijn gebruik denk ik een al te krachtige videokaart te hebben, maar ik wil iets waar ik de komende jaren goed mee kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur. Aan de hand van hardware.info heb ik de volgende onderdelen gekozen. Ook weet ik niet of de onderdelen compitabel zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor mijn gevoel is de setup overkill voor mijn gebruik. Daarom wil ik weten of het mogelijk is om te besparen op onderdelen. In de toekomst wil ik mogelijk een 1440P scherm aanschaffen, maar dat is iets voor over een half jaartje.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met standaard instellingen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag weten of het mogelijk is om de setup aan de hand van mijn gebruikswensen goedkoper te maken. Tegelijk wil ik op essentiele onderdelen niet bezuinigen.
Ook twijfel ik of het beter is om een B550 te halen ipv B450.
Mocht je een onderdeel willen vervangen, dan hoor ik het graag!
Ik wil een gebalanceerd systeem waar ik op werk, video's kijk en game. De games die ik speel zijn geen zwaargewichten. Denk hierbij aan League of Legends. Als ik erop game, wil ik moeiteloos 1080P en >90FPS halen. Ook gebruik ik recreatief photoshop en soortgelijke programmas.
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximumprijs is 700 euro, exclusief speakers, toetsenbord en muis.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel alleen een scherm (Dell SE2717Hr 27), oude toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gezien mijn gebruik denk ik een al te krachtige videokaart te hebben, maar ik wil iets waar ik de komende jaren goed mee kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur. Aan de hand van hardware.info heb ik de volgende onderdelen gekozen. Ook weet ik niet of de onderdelen compitabel zijn.
| Aantal | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processor | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 193,95 | € 193,95 |
| 1 | Behuizing | Be quiet! Pure Base 500 Black | € 57,90 | € 57,90 |
| 1 | CPU-koeler | DeepCool Gammaxx GTE V2 Black | € 24,90 | € 24,90 |
| 1 | Voeding | EVGA 450 BR 450W | € 51,75 | € 51,75 |
| 1 | Geheugenmodule | G.Skill Aegis 16GB DDR4-3000 CL16 kit | € 60,10 | € 60,10 |
| 1 | Moederbord | Gigabyte B450 I Aorus Pro WiFi | € 114,90 | € 114,90 |
| 1 | Videokaart | Inno3D GeForce GTX 1650 Super Twin X2 OC 4GB | € 168,95 | € 168,95 |
| 1 | SSD | Kingston A2000 SSD 500GB (M.2 2280) | € 59,99 | € 59,99 |
| 8 producten | Opslaan als eigen wensenlijst | Totaal | € 732,44 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor mijn gevoel is de setup overkill voor mijn gebruik. Daarom wil ik weten of het mogelijk is om te besparen op onderdelen. In de toekomst wil ik mogelijk een 1440P scherm aanschaffen, maar dat is iets voor over een half jaartje.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met standaard instellingen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag weten of het mogelijk is om de setup aan de hand van mijn gebruikswensen goedkoper te maken. Tegelijk wil ik op essentiele onderdelen niet bezuinigen.
Ook twijfel ik of het beter is om een B550 te halen ipv B450.
Mocht je een onderdeel willen vervangen, dan hoor ik het graag!