Mijn vraag
Waarom start mijn nieuwe custom build pc alleen op wanneer ik de 12v kabel uit mijn moederbord haal?
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Cooler Master MWE Bronze 450W V2
- AMD RYzen 5 2600 wraith
- Asus Prime A320M-K
- MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC
- Fractal design Focus G mini
- G Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
In de best buy guide werd de Cooler Master MWE 450 230V - V2 aangeraden in plaats van de MWE Bronze die ik nu gebruik, kan daar een probleem inzitten?
Wanneer ik de 12v cpu stekker in het moederbord laat zitten starten de front fans heel even op, maar gaan daarna weer uit. De moederbord leds blijven wel de hele tijd aan. Wanneer ik de 12v stekker eruit haal kan de pc wel aan, cpu fans gaan aan, gpu gaat aan, power button licht aan. Maar er komt geen beeld.
Ik las dat het aan kapotte VRM kan liggen of iets met de psu kabels?
Waarom start mijn nieuwe custom build pc alleen op wanneer ik de 12v kabel uit mijn moederbord haal?
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Cooler Master MWE Bronze 450W V2
- AMD RYzen 5 2600 wraith
- Asus Prime A320M-K
- MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus XS OC
- Fractal design Focus G mini
- G Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
In de best buy guide werd de Cooler Master MWE 450 230V - V2 aangeraden in plaats van de MWE Bronze die ik nu gebruik, kan daar een probleem inzitten?
Wanneer ik de 12v cpu stekker in het moederbord laat zitten starten de front fans heel even op, maar gaan daarna weer uit. De moederbord leds blijven wel de hele tijd aan. Wanneer ik de 12v stekker eruit haal kan de pc wel aan, cpu fans gaan aan, gpu gaat aan, power button licht aan. Maar er komt geen beeld.
Ik las dat het aan kapotte VRM kan liggen of iets met de psu kabels?
:strip_exif()/f/image/X92nNLPswMXVAMcAZ1rR2P8L.jpg?f=fotoalbum_large)