Ik heb het volgende probleem. Mijn Samsung A41 laadt niet meer op met de meegeleverde samsung adapter (ep-ta200). Zowel als ik de snellaad functie in Android aan en uit heb staan.
Ik heb het volgende geprobeerd met de meegeleverde lader:
De chargeport werkt (want met een ander laadblok laadt de telefoon op)
De USB kabel werkt (want met mijn usb kabel, laadt de A40 op)
Iemand enig idee wat ik nog kan doen om met de officiele snellaadadapters weer te kunnen gebruiken?
Ik heb het volgende geprobeerd met de meegeleverde lader:
- de telefoon herstart en met de meegeleverde USB-C kabel aan origineel blok - resultaat de A41laadt niet op
- een usb-c kabel van een Samsung A40 gebruikt om te laden - resultaat de A41 laadt niet op
- de A41, met de bijgeleverde USB-C kabel, aan de lader geleverd bij de A40(hetzelfde type als wat ik heb) - resultaat mijn A41 laadt niet op
- de A40, met de bijgeleverde USB-C kabel, aan de lader geleverd bij de A41 - resultaat mijn A40 laadt niet op[/li]
- de telefoon laden, met de bijgeleverde USB-C kabel, aan een goedkoop blokje van de action - resultaat mijn A41 laadt op
- de telefoon laden, met bijgeleverde USB-C kabel, aan de usb poort van computer - resultaat mijn A41 laadt op
De chargeport werkt (want met een ander laadblok laadt de telefoon op)
De USB kabel werkt (want met mijn usb kabel, laadt de A40 op)
Iemand enig idee wat ik nog kan doen om met de officiele snellaadadapters weer te kunnen gebruiken?