Geen in-app meldingen meer op Facebook

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daankemp
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-01-2023
Sinds een aantal maanden heb ik het probleem dat ik op Facebook geen in-app meldingen meer krijg als iemand mij bijvoorbeeld tagt in een bericht, een opmerking plaatst onder mijn berichten of iets op mijn tijdlijn zet. Heb inmiddels half Google gehad maar een vergelijkend probleem kan ik niet vinden.

Ik gebruik de Facebook website op mijn Mac + de FB app op mijn iPhone. Zowel in browser als iPhone app staan pushnotificaties aan, tevens staan bij de instellingen van Facebook alle meldingen ingeschakeld, ook de in-app meldingen.

Ook als ik op het 'belletje' klik(waar normaal een cijfer en de meldingen komen te staan) zie ik alleen meldingen van andere pagina's waar ik beheerder van ben, maar niet van mijn persoonlijke pagina.

Heb getracht contact te zoeken met Facebook maar helaas zonder resultaat. Is er hier iemand die dit probleem kent?

PS: Mocht deze vraag in een andere categorie thuishoren hoor ik het graag!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daankemp
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-01-2023
Aanvulling:

Messenger meldingen komen wel binnen in-app en ook als pushbericht, vriendschapsverzoeken zie ik ook in-app maar krijg geen pushmelding terwijl dit aan staat.

Echt een heel erg vreemd probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-06 22:28
Ik weet niet of dit er mee te maken heeft, maar ik krijg gewoon op de desktop website geen meldingen meer. Als ik daar op het belletje klik, dan krijg ik niks te zien. Hebben hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevenlng
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22-05-2021
Is er al een oplossing? Ik heb namelijk exact hetzelfde probleem. Als ik word getagd in een post op FB krijg ik ook geen melding.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Heerlijk, ik zou het zo houden d:)b

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steentje
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 29-01-2022
Oh wat jammer dat er geen oplossing bij staat. Ik heb precies hetzelfde probleem... En kan er niets over vinden verder... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Ranzijn
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-04-2022
Ik heb precies hetzelfde probleem. Is er al een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Algemeen verzoek bij 'ik ook'-reacties: geef dan even concrete informatie zoals of het om de app en/of de website gaat en om welke notifications het gaat. daankemp in "Geen in-app meldingen meer op Facebook" was helder maar als de een het heeft over in-app berichten (in de site a/ app het belletje rechtsboven), en de ander over bijv. berichten op bureaublad 'buiten' de browser of app, krijgen we miscommunicatie.

In alle gevallen natuurlijk even de tips van https://www.facebook.com/...66696699/?helpref=hc_fnav volgen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 16:03

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Schopje naar CSA.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lannah
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17-10-2022
Is het bij jullie al opgelost?
En zo ja, hoe?
Ik heb dit probleem nu ook sinds een week.
Mijn 2e account heeft er geen last van.
Maar mijn huidige account wel, zowel op iphone ipad als desktop versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AnjaDanny
  • Laatst online: 18-10-2022
Hallo ,
Sinds een aantal dagen krijgen ook wij geen in-app meldingen meer.

Niet op pc, niet op android gsm of tablet. Dus geen rode meldingsstippen bovenaan bij het klokje/belletje . Messenger meldingen komen daarentegen wel goed binnen.

We hebben reeds geprobeerd om ons op elk toestel af te melden, op alle toestellen staan ook de meldingsinstellingen correct (blauw schuivertje aan bij alles).

De app hebben we al eens verwijderd en terug gedownload, we hebben cookies verwijderd, malware gecheckt, we hebben al een aantal berichten gestuurd (met printscreen van de instellingen) naar het helpcentrum van FB ...
Datzelfde helpcentrum al helemaal doorspit naar een mogelijks antwoord. Helaas :-(
Kortom, we vinden geen oplossing.

Iemand hier die dit probleem wel terug in orde kunnen brengen heeft ?

Thnx voor het meedenken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kan ook een A-/B-test zijn van Facebook waar een beperkt aantal mensen die krijgt? Geen alerts = meer ogen op de content ook als er niets is te lezen. Zoiets.

Ik heb geen Facebook-app, veel te veel privacy-inbreuk (zelfs meer dan via de browser). Dus kan zelf niet checken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnjaDanny
F_J_K schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 15:57:
Kan ook een A-/B-test zijn van Facebook waar een beperkt aantal mensen die krijgt? Geen alerts = meer ogen op de content ook als er niets is te lezen. Zoiets.

Ik heb geen Facebook-app, veel te veel privacy-inbreuk (zelfs meer dan via de browser). Dus kan zelf niet checken.
Dank voor het meedenken.
Hieraan had ik nog niet gedacht.
Mocht het om een A-/B-test gaan (bah die FB sloebers/marketeers) dan zal dat voor een beperkte tijd zijn vermoedelijk ?
Nog even afwachten dus ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lannah
  • Laatst online: 17-10-2022
Bij mij doet hij het ineens weer spontaan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AnjaDanny
Lannah schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 22:06:
Bij mij doet hij het ineens weer spontaan!
Hoi Lannah,

Hier vandaag ook ! Fijn zo ... aan allen die hetzelfde voorhebben en zich suf zoeken op google ; geduld dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosie17
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik krijg ruim 1 jaar geen meldingen meer, zoals beschreven staat hierboven. Alles staat goed ingesteld. Iemand nog tips???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-van-Dijk
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 09-04 14:59
Bij mij werkt het ook nog steeds niet. Ik vind de FaceBook app instellingen ook niet erg overzichtelijk eerlijk gezegd. Kan iemand mij hierbij helpen? Ik heb alles goed ingesteld (denk ik).
Pagina: 1