Ik heb laatst een nieuwe pc gebouwd en alles werkt perfect behalve mijn microfoon. Mijn microfoon werkt op andere apparaten wel maar niet op mijn pc. Ik heb alles geprobeerd zoals bij privacy, geluidsinstellingen, apparaatbeheer noem maar op. Ik heb het hele internet afgezocht maar niks werkt... Ik hoop dat jullie een goede tip hebben. Mijn pc detecteert mijn microfoon wel.
Vraag
Beste antwoord (via Levi1375 op 17-10-2020 18:41)
Heb je extra audiosoftware geinstalleerd staan ?
Ik gebruik een dell, en Windows10 installeert een sound-settings app mee ( maxxaudiopro )
Daar blijk je ook de toewijzing van de mic/headphone port mee te kunnen aanpassen
* FreshMaker moet nog steeds na een reboot de mic uit en weer inpluggen, maar werkt na een paar dagen prutsen gelukkig wel
Ik gebruik een dell, en Windows10 installeert een sound-settings app mee ( maxxaudiopro )
Daar blijk je ook de toewijzing van de mic/headphone port mee te kunnen aanpassen
* FreshMaker moet nog steeds na een reboot de mic uit en weer inpluggen, maar werkt na een paar dagen prutsen gelukkig wel
Alle reacties
Verwijderd
Alles geprobeerd, dan wordt het moeilijk om een nog een oplossing te vinden... Zou het een privacy-instelling van Windows kunnen zijn?
Heb je extra audiosoftware geinstalleerd staan ?
privacy settings al geprobeerd... bedankt voor de antwoorden
In moederbord of in je kast geprikt ?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Wel handig om even te melden wat vOor microfoon het precies is.
3.5 mm jack microfoon, ik heb in de kast en in het moederbord geprobeerd maar beide doet ie t niet
Hoe? Misschien helpt de oplossing anderen ook.Levi1375 schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 22:46:
alles gefixt dankjulliwel
Pagina: 1