Hallo, ik zoek een compacte smartphone maar kom door de grote keuze er niet helemaal uit.
Wat is je budget?
150-200 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voor mij is een smartphone voor whatsapp en foto's/ video's
Belangrijkste criteria voor mij zijn: Foto/videokwalteit en formaat, het liefst heb ik 1 die goed
in de broekzak past.
Wat heb je zelf al gevonden?
Dit vond ik erg lastig, ik heb al een tijd geen smartphone gekocht en de keuze is enorm.
In de Smartphone BBG zag ik de Xiaomi Redmi Note 8 Pro, echter lijkt mij deze wat aan de grote kant.
Welke vragen heb je hier nog over?
Voor mij is het dus niet belangrijk of het een erg snel apparaat is, of dat ik een erg grote accuduur heb.
Overdag ben ik toch aan het werk en kijk ik alleen even in de pauze of thuis op de smartphone.
Ook voor gaming of streaming heb ik hem niet nodig..
Wat is je budget?
150-200 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voor mij is een smartphone voor whatsapp en foto's/ video's
Belangrijkste criteria voor mij zijn: Foto/videokwalteit en formaat, het liefst heb ik 1 die goed
in de broekzak past.
Wat heb je zelf al gevonden?
Dit vond ik erg lastig, ik heb al een tijd geen smartphone gekocht en de keuze is enorm.
In de Smartphone BBG zag ik de Xiaomi Redmi Note 8 Pro, echter lijkt mij deze wat aan de grote kant.
Welke vragen heb je hier nog over?
Voor mij is het dus niet belangrijk of het een erg snel apparaat is, of dat ik een erg grote accuduur heb.
Overdag ben ik toch aan het werk en kijk ik alleen even in de pauze of thuis op de smartphone.
Ook voor gaming of streaming heb ik hem niet nodig..