Vraag

• JCK1984
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-10-2020
Hallo, ik heb een LG 55Nano0866NA (2.1 HDMI met 120hz) welke onlangs is geüpdatet met Freesync premium, aangesloten op een PS4
...

Zodra ik Freesync wil activeren op een HDMI poort dan krijg ik niet de keuze "aan of uit" zoals op diverse websites beschreven wordt maar ik krijg de keuze "uit, hoog of breed".
Ik kan nergens het verschil vinden wat hoog of breed betekend.
...

Ik heb me suf gegoogled maar kan nergens een antwoord vinden... Ik hoop dat er iemand is die mij verder kan helpen/uitleggen.
...

Alle reacties

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-10 00:19
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar wel een vraag over je aankoop, ik wil de TV namelijk ook aanschaffen. Deze TV krijgt op RTINGS.com geen beste score wat betreft local dimming, kan je local dimming in zijn geheel uitschakelen?

Tevens ben ik benieuwd wat je van de kijkhoeken en het geluid vindt.

• ZeroY85
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 25-10 11:34
De PS4 ondersteunt helemaal geen Freesync/VRR dus die optie gaat sowieso niets doen. Waarschijnlijk krijg je daarom die opties ook ipv aan/uit.

• JCK1984
MadDogMcCree schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 01:42:
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar wel een vraag over je aankoop, ik wil de TV namelijk ook aanschaffen. Deze TV krijgt op RTINGS.com geen beste score wat betreft local dimming, kan je local dimming in zijn geheel uitschakelen?

Tevens ben ik benieuwd wat je van de kijkhoeken en het geluid vindt.
Local dimming is inderdaad niet echt goed op deze tv er treed veel verticale blooming op. Je kunt het uitzetten.... De gradaties zijn: uit, laag, gemiddeld en hoog.

• JCK1984
ZeroY85 schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 12:58:
De PS4 ondersteunt helemaal geen Freesync/VRR dus die optie gaat sowieso niets doen. Waarschijnlijk krijg je daarom die opties ook ipv aan/uit.
Ah helder... Dat is dus afhankelijk van de source... Kon zijn dat het een onafhankelijke beeldinstelling was.. dank voor je antwoord.

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
JCK1984 schreef op donderdag 22 oktober 2020 @ 19:22:
[...]

Ah helder... Dat is dus afhankelijk van de source... Kon zijn dat het een onafhankelijke beeldinstelling was.. dank voor je antwoord.
Die opties zijn standaard ongeacht bron. Het verwijst waarschijnlijk naar de VRR range. Los daarvan ondersteunt de PS4 dit niet.
Pagina: 1