Ik heb een MacBook Pro met bekend keyboard probleem. Deze aangemeld bij Apple via de Chat, helemaal prima.
Als laatste gaf de chat meneer het volgende aan:
Als laatste gaf de chat meneer het volgende aan:
Hebben jullie dat eerder meegemaakt? Op de Apple site zelf kan ik zo niets over vinden.Zou u wel nog even de "zoek Mijn" functie uit willen zetten? Anders kunnen we namelijk geen reparatie opzetten en/of uitvoeren
uh, die laatste begrijp ik niet helemaal
Als u via de systeemvoorkeuren op "apple ID" klikt en dan "iCloud" dan kunt u daar de "zoek Mijn" functie uitzetten.
De "Zoek Mijn" (vroeger "zoek mijn iPhone") functie is als het onder andere een anti-diefstal beveiliging, zolang deze beveiliging aanstaat kunnen we geen reparaties opzetten of uitvoeren.
ok
12:34
Laat u maar even weten wanneer het gelukt is
is al uit, maar wat maakt het uit of deze optie aan of uit staat voor een hardware reparatie?
12:36
Zolang deze optie aan staat worden en geen reparaties uitgevoerd op een toestel.
12:38
Het zou denk ik niet de bedoeling zijn dat Apple bijvoorbeeld een logicboard/moederbord vervangt waardoor mogelijk de beveiliging wordt uitgezet/verwijderd, daar zou natuurlijk ook misbruik van kunnen worden gemaakt.