7,945 kWp, Atlantic Explorer 3 270 coil, 5 kW Panasonic monobloc H serie, Tesla Model Y RWD (2024)
Vraag
Alle reacties
Of je knalt er een kast neer en trekt hem lekker in een contrastkleur, of je moet de hele muur overschilderen nadat je het vliesbehang e.d. hebt aangepast. Vloer zal waarschijnlijk schuren en oliëen worden. Sierlijsten die om de schouw heen zaten heb je hopelijk niet weggegooid?
Dat van die kast is een goed idee, maar wil mijn vriendin niet. Misschien nog maar eens proberen te overtuigen.
Hoe bedoel je trek hem in contrastkleur?
Ja de sierlijsten heb ik, die maak ik pas
7,945 kWp, Atlantic Explorer 3 270 coil, 5 kW Panasonic monobloc H serie, Tesla Model Y RWD (2024)
Die sierlijsten kun je ook altijd nog wel bijmaken / bijkopen.
Muur zou je gewoon moeten kunnen verven; ooit was alles bruin?
Spack repareren; geen idee. Ik sloop het graag weg
Vloer is denk het lastigste goed te krijgen.
Muur zou je gewoon moeten kunnen verven; ooit was alles bruin?
Spack repareren; geen idee. Ik sloop het graag weg
Vloer is denk het lastigste goed te krijgen.
@kabeltjekabel
Achter het 'hemelsblauw' dat overigens in 2 lagen is aangebracht want anders dekte het niet goed zit eerst nog een laag paars. En daaronder bruin. Misschien zit er ook nog wel meer tussen, dat weet ik niet.
Verven kunnen we proberen, maar er zit in ieder geval een overgang in tussen het gedeelte waar veel meer verf op zit. En dan heb je nog het stuk waar de schouw op het behang was gekit (wit).
Achter het 'hemelsblauw' dat overigens in 2 lagen is aangebracht want anders dekte het niet goed zit eerst nog een laag paars. En daaronder bruin. Misschien zit er ook nog wel meer tussen, dat weet ik niet.
Verven kunnen we proberen, maar er zit in ieder geval een overgang in tussen het gedeelte waar veel meer verf op zit. En dan heb je nog het stuk waar de schouw op het behang was gekit (wit).
Met contrastkleur bedoel ik dat je hem bewust in een andere kleur trekt. De muur in dezelfde kleur krijgen gaat je nooit lukken, tenzij je alles gaat verven. Die laagdikte niet te druk om maken. Maar door het bewust in een andere kleur te gooien (bijvoorbeeld een pastelkleur richting wit/crème) valt het minder op. Tintverschil gaat meer opvallen dan een compleet andere kleur. Dat is wat speelser.busscherski schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 21:47:
Dat van die kast is een goed idee, maar wil mijn vriendin niet. Misschien nog maar eens proberen te overtuigen.
@Pizza_Boom
Het is geen heel lange muur trouwens, ik denk 5 meter lang in deze kleur, de rest van de benedenverdieping heeft een witte muur.
Zou je dan alleen het witte en bruine deel pastel schilderen en het hemelsblauwe zo laten?
Het is geen heel lange muur trouwens, ik denk 5 meter lang in deze kleur, de rest van de benedenverdieping heeft een witte muur.
Zou je dan alleen het witte en bruine deel pastel schilderen en het hemelsblauwe zo laten?
Als je met witte het witte randje bedoelt, dan ja. De rest van de muren laten zitten voor wat ze zijn. Of alles oververven, als het niet heel veel is. Maar dat is wel altijd veel werk. Daarna dan trouwens pas die sierlijst erop, dat je er mooi dekkend onder kunt komen.busscherski schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 22:10:
@Pizza_Boom
Waarom dan niet de hele wand opnieuw doen? Het blauwe deel ziet er ook niet bijster strak meer uitbusscherski schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 22:10:
@Pizza_Boom

Pagina: 1