Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolterkeve
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-09-2024
Ik zoek een?
Boxen voor aan de PC

Wat is je budget?
+/- 100 euro, als dit onrealistisch is voor mijn eisen dan graag een z'n goedkoop mogelijk alternatief ;)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Even een kleine situatie schets, we wonen in een niet al te groot huis, en er is dus geen ruimte voor een bureau (wel voor een piano maar dat is een discussie die ik niet ga winnen 8)7 ), dus hebben we een desktop op de woonkamer tafel staan.
Nu heb ik een draadloze muis en toetsenbord gehaald, maar nu zoek ik nog eigenlijk iets ter vervanging van mijn huidige boxen (groot + grote supwoofer)
Dus eigenlijk zo klein mogelijk met z'n min mogelijk draden (of draadloos is dat tegenwoordig al goed genoeg? voor gaming)

Wat heb je zelf al gevonden?
Eigenlijk heb ik nog niks gevonden, alles is na mijn idee te groot of te duur, of te veel draden.

Welke vragen heb je hier nog?
Dus samenvattend ben ik op zoek naar een leuk setje boxen die in de woonkamer bij de PC moeten staan. zo onopvallend mogelijk zijn en het liefst ook nog draadloos.
Het liefst moeten ze te gebruiken zijn om te gamen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:01

FeaR

In GoT we trust

Wolterkeve schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 10:45:
Wat heb je zelf al gevonden?
Eigenlijk heb ik nog niks gevonden, alles is na mijn idee te groot of te duur, of te veel draden.
Noem eens de merken en series op welke je gevonden hebt maar toch niet aan de eisen voldoen? Op deze manier is het wel erg makkelijk.

Draadloos moet je naar mijns inziens niet willen. Zowel niet voor gaming als films, te veel latency. Voor puur muziek zou het kunnen aangezien je dan geen beeld hebt wat synchroon moet lopen.
Wat versta je "onder te veel draden"? Minste kabels zou een sound bar zijn, heb je één keer input en één keer voeding. Ga je naar 2.0 dan heb je al een kabel die de twee speakers dient te verbinden en dat is al te veel?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:09
Is er een reden om niet voor headphones te gaan? Die kun je ergens opbergen als ze niet in gebruik zijn. Je geeft aan dat je ze wilt gebruiken voor games, anderen hoeven dan dus niet mee te luisteren. Bovendien is het geluid beter dan van gelijkgeprijsde speakers.

De beyerdynamic dt770 pro (32ohm) zijn dan een mooie keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:38

Cheezus

Luiaard

Zoiets? https://en.creative.com/p/speakers/creative-pebble-v2 Alleen een beetje jammer dat de audio niet over usb gaat (ingebouwde geluidskaart), dan zou er nog een kabel minder kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolterkeve
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-09-2024
FeaR schreef op zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:11:
[...]

Noem eens de merken en series op welke je gevonden hebt maar toch niet aan de eisen voldoen? Op deze manier is het wel erg makkelijk.

Draadloos moet je naar mijns inziens niet willen. Zowel niet voor gaming als films, te veel latency. Voor puur muziek zou het kunnen aangezien je dan geen beeld hebt wat synchroon moet lopen.
Wat versta je "onder te veel draden"? Minste kabels zou een sound bar zijn, heb je één keer input en één keer voeding. Ga je naar 2.0 dan heb je al een kabel die de twee speakers dient te verbinden en dat is al te veel?
Een soundbar! Dat ik daar niet zelf aan gedacht heb!
Ik was inderdaad eigenlijk op zoek naar draadloos, aangezien ik bij 2.0 het al storend vind dat er een kabel van de ene naar de andere box gaat.

Nog goede suggesties voor een goeie soundbar? Zit zelf nu ook even te kijken en in veel best buy guides staan al soundbars van 24,95 maar heb er niet echt veel verstand van. dus of die dan wel geschikt zijn voor gaming kan ik vaak uit de teksten niet uithalen.

@LA-384 Een headphone heb ik ook en gebruik ik ook veel. echter willen de kids soms ook dingen kijken op de PC dus vandaar dat er een speaker bij moet. Tevens vind ik het zelf ook nog wel fijn om af en toe zonder koptelefoon te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-10 13:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Als je echt weinig draden wilt, neem dan iets als dit en sluit het met 1 3,5mm jack aan. Het apparaat werkt op batterijen of is USB powered.

pricewatch: JBL Charge 4 Zwart

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:33

The Eagle

I wear my sunglasses at night

@Wolterkeve soundbar kan ook prima op de piano liggen .
Overigens is een desktop in de woonkamer best een lomp ding. Weet niet wat je er allemaal mee doet, maar ik zou serieus een NUC oid overwegen. Al was dat de vraag niet.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1