Zijn er ook nog MOEILIJKE singleplay 3d-shooters?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 332 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-01 23:32
Ik heb er laatste paar weken een paar gespeeld, maar allemaal veeeels te gemakkelijk.

- Alice (nightmare) 4 dagen
- Halflife Blueshift (difficult) 4,5 uur
- Max Payne (je kan alleen makkelijk beginnen) 2 dagen
- Quake3 arena sp 1 dag
- Soldier of fortune - weet ik ff niet meer, week ofzo..
- Severence - nog mee bezig, maar begint saai te worden..

zijn er ook nog spellen die wel moeilijk zijn? Ik hoorde ook van iemand dat amerikaanse spellen expres veels te makkelijk zijn gemaakt en dat spellen in japan op easy al moeilijker zijn dan dit op zn hardst, maar dan heb je weer het probleem dat ik geen japans kan ;)

Localhost is where the heart is

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Als een domme amerikaan z'n spelletje niet uit kan spelen dan brengt ie het terug naar de winkel en gaat ie klagen, en krijgt ie z'n geld terug.

Weet niet of het een urban myth is maar dit heb ik jaren geleden ooit gehoord als reden waarom idd difficulty levels van amerikaanse spelen zo zo laag zitten :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• SilentStorm
kan ik me iets bij voorstellen :| maar dan kunnen ze difficult toch nog wel wat moeilijker houden.. :(

Maarre kweet zeker dat de helft van iedereen die hier post wel zoiets herkent, dus zijn er misschien ook nog mensen bij die iets moeilijks hebben gevonden?

• DarkDante
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02-2025

DarkDante

Soeplepel

Wat d8 je van Serious Sam? :) Op de moeilijkste skill is het wel ff hard knallen :P

Don't ever underestimate the power of the Dark side

• SilentStorm
hmm probeer ik die ns.. hoop dat ie ook nog een beetje lekker speelt.. post ik nog

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Alien vs. Predator.

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-12-2025

SvEn

a.k.a sv3nrg

maare als je q3a speelt en op nigtmare zet dan denk ik dat je nog wel ff bezig bent als je alle tiers wil spelen

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Of probeer Deus Ex.... opzich niet super moeilijk, maar wel erg groot/lang spel. Ben je ook wel even zoet mee. Daarnaast is het ook nog eens het beste single player 3d-shooter spel dat er is. (vind ik dan)

specs

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-01 18:00
Aliens. vs predator op "Director's Cut'".

Soldier of Fortune (met Gold patch) op 'Challenging' heeft mij toch wel heel lang geduurd, als je je houdt aan de 3x save regel.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:35

Sharky

Skamn Dippy!

serious sam op moeilijkste level...best moeilijk!

This too shall pass

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:53
toch vind ik de moeilijke versie van Max Payne aardig pittig op sommige plekken :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• Sabbath
  • Laatst online: 09-09-2025
Mischien moet je toch is overstappen op een adventure?!?!? :Y)

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

als ik jouw was, zou ik Deus Ex idd proberen, lekker knallen, niet TE moeilijk, lekker lang, en een goed verhaal :):)

Wat er ook gebeuren moogh...

• Creepy
  • Laatst online: 02-02 19:38

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

quake 3.. single player? noem je dat single player? hahaha... tja..

probeer quake 2 dan eens (nightmare natuurlijk... geen easy gezeik).. dan ben je vast nog wel ff bezig...

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Op vrijdag 10 augustus 2001 23:28 schreef Creepy het volgende:
quake 3.. single player? noem je dat single player? hahaha... tja..

probeer quake 2 dan eens (nightmare natuurlijk... geen easy gezeik).. dan ben je vast nog wel ff bezig...
Er is geen nightmare in quake 2.

Nightmare in quake 1, daar ben je pas lang mee bezig!

Steam

• DarkDante
  • Laatst online: 08-02-2025

DarkDante

Soeplepel

Ja, maar of mijn grafische gedeelte van mijn hersens dat nog overleven :D Okok, het is nog wel mooier dan sommigen spellen die nu nog uitkomen, maar toch

Don't ever underestimate the power of the Dark side

• SilentStorm
[zoveel reacties nog, ik loop ze ff langs]

nu met serious sam bezig. Was in het begin erg moeilijk (heb net het 3e relic oid), tot je van elk soort beest de zwakke punten weet. Die springbeesten zijn dan alleen nog irri als ze met veel zijn.. in combi met anderen. Heb daarvoor ook nog ff een stukje van de tempel van kazeh ofzo gespeeld (ook op serious) en dat was best wel errug moeilijk.. als je steeds van die springbeesten +kamikazes krijgt, in combi met een paar van die grote (rooie) arachnoids.. maarre is wel leuk..

enne.. quake zette ik er ff bij omdat ik die toevallig ook ff gespeeld had, maar reken dit niet tot een sp spel.. q3a is puur multi-player..had tot je het zei nog niet eens door dat er een moeilijkheidsgraad in zat.. (ben ff gaan kijken) en ja, die is best wel moeilijk, al spelen je tegenstanders dan niet echt menselijk meer.. maar is leuk om te oefenen :)

deus ex: ga ik misschien nog wel doen, maar vond de demo wat tegenvallen (eerst eens gespeeld. Er zit net een vertraging tussen je muisbeweging en dat wat op het scherm gebeurd en das best wel irri.. Heb ik met unreal (tis wel die engine) niet, dus gewoon wat buggy geprogt denk ik.. (iemand anders hier ervaring mee?)

owja: wheel of time, maar das ook maar 3 dagen werk.. en lijkt niet echt op het verhaal van robert jordan..

Alien vs predator - ga ik meteen nog ns naar zoeken

Soldier of fortune was voor mij errug lang geleden dat ik het gespeeld heb.. volgens mij speelde ik toen nog niet op hard, dus zal wel normal zijn geweest.. hmmm kan ik nog wel eens overdoen.. was wel aardig spel (helicopter...........in begin => errug irri)

Voor max payne. Als het kon was ik op moeilijkste level begonnen, maar als ik het eerst 3x moet uitspelen om dat te mogen..

Moet trouwens ff zeggen dat Alice, hoewel niet extreem moeilijk (behalve sommige bazen), een heeeeel erg lekker creepy sfeertje heeft..

quake 1 heb ik ook nog op medium gespeelt. Owwww wat was dat toen een mooi spel.. ik kende toen zelfs iemand die het in een heuse 1024x768 kon draaien! hoger kan toch niet :P maar dat zag er toen gelikt uit :)

en hexen was ook mooi, alleen had ie (volgens mij dan) beetje weinig sfeer.. de gebouwtjes stonden er dan wel, maar ik had niet zo'n middle-age setting gevoel..

Ten slotte nog adventures: zijn ook hele goeie bij, vooral gabriel knight serie vind ik heel goed. en vroeger: indiana jones & the fate of atlantis, om over de andere lucasarts adventures maar niet te spreken.. en police quest, larry, space quest en wat je toen allemaal had... hardstikke mooi. Tegenwoordig helaas weinig goeien.. grim fandango was wel weer goed, maar kan verder zogauw niets bedenken.. mn fav zijn dan nog de RPG's waarvan Lands of Lore 1 (de rest zuigt enigszins) de onbetwiste leider is (qua gameplay). diablo serie is ook goed, maar dat noem ik geen echte RPG's. Mooiste type rpg's zijn eig nog die van realms of arkania, met ongeveer 70 verschillende soorten skills en evenzoveel soorten magic...

maar goed, ik dwaal af.. ik schat dat ik nog 3 dagen (kan een dagje schelen en ik ben er morgen niet) bezig ben om serious sam op serious uit te spelen.. dus zo extreem moeilijk is die nou ook weer niet..

en dan alien vs predator.. en dan misschien nog deus ex.. nog meer?

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Singleplay shooters zijn ook niet leuk, omdat ze niet moeilijk en niet vernieuwend zijn, daarom is een multiplayers shooter (cs) ook zo leuk :)

• iGadget
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07-2025

iGadget

Wowsers!

Jezus man... heb je tijd teveel ofzo? :P

"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"

Verwijderd

Tja AvP is aardig moeilijk, zeker met marine op de hoge difficulty levels.

Deus Ex is een zware aanrader, het is een lang spel, met veel mogelijkheden, en imho de beste singleplayer shooter tot nu toe.

Verder zou ik er zo een twee drie niet meer weten, je hebt ze dan wel bijna allemaal gehad :)

Verwijderd

Op zaterdag 11 augustus 2001 04:10 schreef Trashbash het volgende:
Tja AvP is aardig moeilijk, zeker met marine op de hoge difficulty levels.

Deus Ex is een zware aanrader, het is een lang spel, met veel mogelijkheden, en imho de beste singleplayer shooter tot nu toe.

Verder zou ik er zo een twee drie niet meer weten, je hebt ze dan wel bijna allemaal gehad :)
Tuurlijk Deus Ex, ben j wel ff mee bezig maar zo moeilijk is het niet. Thief I & II (niet echt een 3D shooter, maar toch) zijn best pittig soms, maar je moet er van houden.

Verwijderd

no 1 lives forever is ook wel leuk.

heretic 2 ? wat ouder maar toch nog wel cool

giants? kan je dat ook tot fps rekenen

star trek voyager elite force plus add on?

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Hexen 2, niet echt moeilijk, maar wel erg tof om te spelen, ook die mappack Portal of Praevus. En ach... met een snelle internetverbinding, wat is het probleem van een kort spel? Doe je er gewoon meerdere, 3 per week ofzo? :)

Verwijderd

Serious Sam!!

Ik ben bijvoorbeeld al dagen bezig om honderden van die geraamtes neer te kanllen! Kutbeesten!

Edit: Clive Barkers Undying al gespeeld? Ook erg creapy, beetje schieten e.d.: prachtspel!

• Zeeger
  • Laatst online: 25-03-2025
Thief 1 en 2 speel je inderdaad niet zomaar doorheen, hele gave spellen.

Maar ik hoor hier iedereen blaaten over Deus Ex etc, maar als je nog zoiets wil spelen, neem dan System Shock 2 (Sci-fi Horror). Dat is pas een topspel. Heeft veel meer RPG elementen dan Deus Ex, is iets minder op actie gericht, maar ik vind hem misschien wel beter dan Deus Ex. Het lijkt ook wel op Thief, aangezien het de Thief engine gebruikt en Looking Glass heeft meegeholpen met het spel. (SystemShock1 was van Looking Glass en is ook ontworpen door Warren Spector, die jullie vast wel van Deus Ex kennen)

• mellowpimp
  • Niet online
Op vrijdag 10 augustus 2001 19:42 schreef SilentStorm het volgende:
- Alice (nightmare) 4 dagen
- Halflife Blueshift (difficult) 4,5 uur
- Max Payne (je kan alleen makkelijk beginnen) 2 dagen
- Quake3 arena sp 1 dag
- Soldier of fortune - weet ik ff niet meer, week ofzo..
- Severence - nog mee bezig, maar begint saai te worden..
Ja met cheats speel ik ze ook binnen een dag of 2 uit |:(

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Op vrijdag 10 augustus 2001 20:38 schreef Nephilin het volgende:
Alien vs. Predator.
Inderdaad ja, das vrij pittig, en bloedstollend.... :)

• edward2
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

NO One Lives Forever, Undaying, Kingin, Anachronox, Giants, Heavy Metal Fakk, Project IGI, Startrek Voyager, Drakan en alles wat er al eerder is opgenoemd en maar op 3 d shooters is uitgekomen is ligt hier in m'n kast;)

Ben Nu met Anachronox begonnen en speel de demo van Red Fraction.

Niet op voorraad.

• buzz
  • Laatst online: 31-01 15:43
Op zaterdag 11 augustus 2001 03:58 schreef iGadget het volgende:
Jezus man... heb je tijd teveel ofzo? :P
Neej hij wil alleen doen alsof ie l337 is. Btje jammer dat je dan niet weet van een moeilijkheidsgraad in QuakeIII want dan heb je echt een bord voor je kop, als je op Bring it on hebt geclickt en het volgende lvl op Nightmare gaat spelen, moet je wel verschil merken.

• edward2
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ik speel Q3 altijd op Nigtmareniveau tegen bots, als je er dan een tijdje uit bent moet je weer ff wennen ;)

Niet op voorraad.

Verwijderd

Ja sure...jij speelt alle tiers van quake3 op nightmare in 1 dag uit... :Z :Z :Z

• Cpt.Morgan
  • Laatst online: 23-11-2025
Op zaterdag 11 augustus 2001 11:34 schreef jaro het volgende:
Serious Sam!!

Ik ben bijvoorbeeld al dagen bezig om honderden van die geraamtes neer te kanllen! Kutbeesten!
Hier sluit ik me helemaal bij aan! Lekker knallen zonder nadenken!

• pica
Op zaterdag 11 augustus 2001 11:54 schreef Batman2k het volgende:

[..]

Ja met cheats speel ik ze ook binnen een dag of 2 uit |:(
Hij geeft een redelijk realistisch beeld daar weer hoor, zoiets was het ook bij mij.
Op zaterdag 11 augustus 2001 02:01 schreef DarkDante het volgende:
Ja, maar of mijn grafische gedeelte van mijn hersens dat nog overleven :D Okok, het is nog wel mooier dan sommigen spellen die nu nog uitkomen, maar toch
Haal GL quake! Daarmee wordt het spel mooier als Quake 2 IMHO.

Steam

• SilentStorm
bedankt voor al die tips.. heb ik nog wat te doen deze vakantie :) en dat gezijk over quake - haal maar uit t lijstje dan.. ik beschouw het eig als een puur multiplayer spel.. <g> wat maakt mij het nou uit..

enne batman.. nou wil ik er niet een gewoonte van maken om op flames in te gaan, maar ik denk dat als je ze zelf eens probeert (en er wat ervaring mee hebt) ook op ongeveer die tijd uitkomt..

• Boomrups
  • Laatst online: 15-10-2025
Unreal roelt nog steeds

nooit uitgespeeld, ik kwam op een gegeven moment vast te zitten.

Maar als je Unreal Tournament flink lang hebt gespeeld, dan is Unreal opeens ook veel makkelijker :)

Verwijderd

Kingpin: Life of Crime op t moeilijkste niveau.. try it and get killed ;)

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
Ik zag dat je de oudere Adventures leuk vond, maar zag monkey island e rniet tussen staan! Die heb je dan echt gemist, want heel de serie is echt goed (behalve de laatste vond ik ietsje minder).
Maar begin bij 1, en eindig met 4, en zet er dan maar eens een tijd bij... :P
(Je kunt het beste deze volgorde aanhouden om de grappen in de laatste spellen te snappen die referen naar die uit de voorgaande delen...)

Verwijderd

Haha en anders ga je maar online spellen spelen.. probeer die maar eens uit te spelen :P

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07-2025
Het is al genoemd, maar Undying moet je ook gespeeld hebben als je van FPS houdt. Echt meesterlijk creepy sfeertje. DD/EAX, laat op de avond en je zit soms tegen het plavond ;)

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Zit nu in Hong Kong maar ben niet de beroerste om mijn mening te geven.

Probeer Startrek: Eliteforce te spelen op hard mode. Dan is het letterlijk " make every shot count " anders mag met je blote vuisten tegen de borg and speicies 8472 vechten ! :)

P.S Multiplayer over LAN is ook errug leuk vooral tegen pro's ;)

dikzak

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

hitman code 47 :9

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Cpt.Morgan
  • Laatst online: 23-11-2025
Op zondag 12 augustus 2001 11:03 schreef chucky666 het volgende:
hitman code 47 :9
[/Pritt correctieroller mode]

Hitman: Codename 47

>:)

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op zondag 12 augustus 2001 11:18 schreef Cpt.Morgan het volgende:

[..]

Hitman: Codename 47

>:)
scorry. ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

mja probeer project IGI op hard.. zou ik zeggen..

de eerste paar levels zijn dan nog wel te doen maar er zijn er toch een paar waar je bijna niet doorheen komt..

• pica
JA! Helemaal vergeten! System Shock 2!

Beat this :7

Steam

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Ik zelf ben ook standaard begonnen met spellen op hoge moeilijkheid eerst te spelen, anders speel je hem eerst uit op easy en weet je waar iedereen staat nou dan is hard ook niet meer zo veel aan omdat je alles al kent en het einde.. Dus kies gewoon direct een moeilijke moeilijkheidsgraad als je al aardig wat kan gamen, dan hebbie veel langer plezier met een game (heb ik iig). Tsja en wordt het dan toch wat te moeilijk doe je 1 standje lager :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-01 19:39

wzzrd

The guy with the Red Hat

Rogue Spear. Beetje oud, maar op "Hard" echt wel moeluk

• Zeeger
Op zondag 12 augustus 2001 16:25 schreef JeanLucPicard het volgende:

[verbaasd mode]
Hoe kan je dat vergeten!!
Geeft verder niet hoor.
[/verbaasd mode]

Hitman is een van de betere spellen die de laatste tijd is uitgekomen, en kan nog redelijk lastig zijn ook op sommige punten. Is wel een beetje kort in mijn optiek.

En probeer idd maar eens Rainbow6 of Roque Spear op het moeilijkste niveau, dat is geen kattepis

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
quake2 op hard (is geen nightmare) valt wel mee, is me goed gelukt. Quake1 op nightmare lukte me niet erg ;)

Probeer maar eens elite-force op hard, daar zul je nog een flinke dobber aan hebben. Ik ben nog niet eens zo'n slechte speler (demo op hard was niet zo'n probleem), maar zelfs op easy vondt ik het nog lastig uitspelen (werd constant door de computergestuurde team-maten in de rug geschoten).

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• Zeeger
En hoe kan ik nou Dark Forces 2: Jedi Knight vergeten. Daar ben je op hard ook nog wel even mee bezig.

Verwijderd

Project IGI vind ik wel een heel bar spel en "moeilijk"!

• Chello200
IGI was helemaal niet moeilijk, ik had het in 1 week uitgespeeld !

Je bent gewoon slecht. :) [ no flame intended]

dikzak

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-02 15:20

MartNL

&nbsp;

Roger spear
landwarrior
Roger spear covert operation.

• SmidsY
  • Laatst online: 02-02 16:37

SmidsY

hallo!?.............

IGI is inderdaad best pittig om te doen, AvP is goed te doen zolang je maar bij lage difficulties blijft :) , en je kan natuurlijk ook retro gaan, naar de pracht klassiekers als, doom, duke etc.

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

• G1itch
  • Laatst online: 13:17
Je zou ook kunnen kijken wat voor mods er allemaal zijn..
"They hunger" voor halflife bijvoorbeeld.

Verwijderd

Amsterdoom :P

Verwijderd

Hm ik hoor hier al een hoop coole suggesties langskomen...Je zou idd een adventure kunnen gaan doen. De Monkey Island serie bijvoorbeeld (al eerder genoemd). 1 was af en toe al moeilijk, 2 is het moeilijkst, 3 en 4 gaan wel. 2 is ook het leukst, maar eigenlijk moet je beginnen met 1.

Enneh, wat dacht je van Final Fantasy? Deel 7 dan, niet 8. FFVII is echt lang en behoorlijk de moeite waard! Zeker als je alles secrets wil proberen te vinden ben je er wel een aantal lange weken mee bezig. En uiteraard kun je ook nog met een emulator deel 6 spelen. Bijna net zo cool, en net zo lang :)

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 17:49
Moet trouwens ff zeggen dat Alice, hoewel niet extreem moeilijk (behalve sommige bazen), een heeeeel erg lekker creepy sfeertje heeft..
American McGee`s Alice is gewoon een :9~ spel , prachtige graphics, en plezierige gameplay. Vandaar dat ik het het mooiste spel na CS en UT vind. En af toe is het ook best wel ff lekker knalle :P

• pica
Op maandag 13 augustus 2001 14:12 schreef FFVISabin het volgende:
Hm ik hoor hier al een hoop coole suggesties langskomen...Je zou idd een adventure kunnen gaan doen. De Monkey Island serie bijvoorbeeld (al eerder genoemd). 1 was af en toe al moeilijk, 2 is het moeilijkst, 3 en 4 gaan wel. 2 is ook het leukst, maar eigenlijk moet je beginnen met 1.

Enneh, wat dacht je van Final Fantasy? Deel 7 dan, niet 8. FFVII is echt lang en behoorlijk de moeite waard! Zeker als je alles secrets wil proberen te vinden ben je er wel een aantal lange weken mee bezig. En uiteraard kun je ook nog met een emulator deel 6 spelen. Bijna net zo cool, en net zo lang :)
Heel leuk enzo, maar het zijn geen first person shooters :) .

Steam

• MrE
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

de rainbow six serie (ik weet zo het deel niet meer, maar er is een level met een vliegtuigkaping die ik behoorlijhk tuf vond)
Swat 3
en Hitman

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• Mir
  • Niet online

Mir

Ik mis OFP :))

opperation flash point..
ik heb er een tijd over gedaan...zet het wel om expert...dan zie je tijdens commanden ook niet waar je manschappen zijn mbv groen vierkantje!..

GL!

Verwijderd

UNDYING!!!

Dit spel schopt echt kont!

• pica
Undying was simpel, maar heel leuk :) .

Steam

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-01 22:48

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Ik heb veel plezier beleefd aan:

- KingPin, Life of Crime (bruut)
- Thief, The Dark Project (sfeer)

Ben nu bezig met Max Payne...Episode 2, Part 2 (NY harbour)

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

• SilentStorm
Gaat lekker zo :) heb serious sam nou tot Thebes-karnak, maar af en toe wordt ik toch echt (en dat gebeurt niet vaak) van de aantallen..

Ze zitten er ook wel fijn met combinaties te spelen, waardoor je op 2 verschillende soorten moet ontwijken (bv aanstormende koe en tegelijkertijd vuurballen kapot schieten, terwijl je wordt belaagt door kamikaze-gasten die met behulp van een soort uitgestorven tijgers mijn health-niveau tot ongeveer het vriespunt proberen te krijgen..

[off-topic]
Monkey island heb ik (tot en met 3 dan) ook helemaal gespeeld. Idd vaak behoorlijk moeilijk.. vooral dat doolhof in deel 2 heeft me tijden gekost.. verder ben ik een grote voorstander van insult-swordfighting (vooral deel 1 heeft hele goeien al ken ik intussen de helft niet meer :P) en FF7 is idd way beter dan 8. Vooral omdat 8 na een tijd steeds precies hetzelfde blijft (kind of).. zie ook muziek.. en dat irritante kaarten.. ja kweett, t hoeft niet..en 7 gewoon lekker sfeer en een magnefiek verhaal heeft..
[/off topic]

k hoor hier een hoop titels langskomen, tnx!, hoop alleen dat ik overal nog eens aan toe kom, want nu worden wel ongeveer alle bestaande 3dshooters genoemd, en meteen gezegd dat ze moeilijk zijn.

Dus ik heb of de makkelijkste uitgepikt, of je noemt gewoon alles wat je kent ;)

Ik zie het nog wel.. sam is igg best wel pittig...

Verwijderd

Op maandag 13 augustus 2001 16:06 schreef JeanLucPicard het volgende:
Undying was simpel, maar heel leuk :) .
zo simple????
ik kwam niet voorbij level 1 als ik me nie vergis :P

toch maar weer proberen dan

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 13:47

Elroy

Zelda!!!

Half life op het moeilijkst moeilijkheidsgraad daar ben je wel effe een paar dagen/weken mee bezig

(zonder valsspelen natuurlijk)

Specs Computer

Verwijderd

Doom II :)

• SilentStorm
halflife op zn moeilijkst was ong 2 dagen werk.. en doom :9 kan ik op elke level (ultra-violence) uitspelen als ik met alleen pistooltje begin.. ik ben nog net niet die-hard genoeg om die irri respawners van nightmare aan te kunnen..

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 04:06 schreef SilentStorm het volgende:
Gaat lekker zo :) heb serious sam nou tot Thebes-karnak, maar af en toe wordt ik toch echt (en dat gebeurt niet vaak) van de aantallen..

Ze zitten er ook wel fijn met combinaties te spelen, waardoor je op 2 verschillende soorten moet ontwijken (bv aanstormende koe en tegelijkertijd vuurballen kapot schieten, terwijl je wordt belaagt door kamikaze-gasten die met behulp van een soort uitgestorven tijgers mijn health-niveau tot ongeveer het vriespunt proberen te krijgen..
We zijn nu een paar maanden verder, maar ik was eigenlijk benieuwd of je SS nog uit had gespeeld?

Ik heb hem zelf een paar dagen geleden uitgespeeld, maar dat laatste stuk was echt alleen in god-mode te doen. (Dat veld voordat die hele grote gast komt bijvoorbeeld: honderden geraamtes, stieren en die blauwe en rode twee-potigen. Ongelofelijk moeilijk!

Als jij dit zonder cheats hebt weten te doen ben jij echt een god!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:40
Je zou ook wat minder uurtjes per dag kunnen gamen.. :P
ok, b.v. Max Payne, doe je mischien in een uur of 10? ik heb er 12 uurtjes over gedaan ongeveer (3 dagen :P was vakantie)

Je zou ook 'n uurtje per dag kunnen spelen ;)

Enne... Baldurs Gate 2 schijnt 450 speluren te bevatten. incl alle subquests enzo, maarja da's geen FPS uiteraard :)

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op vrijdag 10 augustus 2001 20:42 schreef UneXisT het volgende:
Of probeer Deus Ex.... opzich niet super moeilijk, maar wel erg groot/lang spel. Ben je ook wel even zoet mee. Daarnaast is het ook nog eens het beste single player 3d-shooter spel dat er is. (vind ik dan)
Idd.

• Daspeed
  • Laatst online: 11:31
Ghost Recon misschien??

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Op woensdag 26 december 2001 19:54 schreef DrClearbottom het volgende:
Ghost Recon misschien??
Dat wou ik net zeggen! Dat eerste level gaat nog wel, en die volgend 3 ofzow ook wel, maar later wordt het toch best moeilijk, vooral als je op Elite speelt :)

Enne, dan is er ook nog die mod New Cold War... :D

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

ik hou het op igi.

aleen jammer dat je geen moeilijkheidsgraad kan instellen

ff wachten op igi 2

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Verwijderd

- operation flashpoint
- Deus ex (maar dan op hard)

max payne in 2 dagen?
ik had hem lekker in een dag :P

• Chello200
Elite Force op Hard mode spelen. Daar ben je een paar weekjes mee zoet ;)

Koop dan wel incl. de Xpansion zodat je nog meer plezier hebt op i-net.

dikzak

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

alien vs predator , zek0r moeilijk denk ik :)
allang niet meer gespeeld

hallo

• Termy
  • Laatst online: 01:40

Termy

valt er nog wat te fragge?

Serious Sam op serious is wel leuk :) alleen als je "vergeet" daar waar je officieel de 1e keer de grenade launcher kan pakke de minigun te pakke is het redelijk onmogelijk om langs die tempel of zo te komen direct na de duinen... :D

tja, RTCW is ook niet echt moeilijk, op hard huppel je er ook zo doorheen :Z

tis wel moeilijk een spel te vinden wat dermate moeilijk is dat je er niet doorheen rent maar ook niet het bloed onder je nagels vandaan haalt ;(

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:42
Ghost Recon ... dat is gewoon moeilijk .

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Je moet toch nog het spel kunnen uitspelen zeker !

-System shock 2 is moeilijk en creepy
-Rainbow six-serie
-project igi (is gewoon crappy,da maakt da moeilijk)

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:37

Christiano007

Ich bin der champion

Duck hunting :9

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Fuelke
  • Laatst online: 02-02 23:53

Fuelke

Forza Ferrari

Unreal
Half-life (de eerste episode) - Heb het ooit bijgehouden, op Easy dacht ik iets van een 18 tot 19h eer het uit is gespeeld. Hoelang het duurde op Medium en Difficult heb ik niet bijgehouden.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Bonzai
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-12-2025
Op zondag 12 augustus 2001 16:25 schreef JeanLucPicard het volgende:

de beste single player die ik tot nu toe gespeeld heb maar speel nu alleen nog maar multiplayergames
cable rules lol

If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:57
Wel je een moeilijke Shooter hebben moet je Secret Service nemen ..

Zoek ff op deze naam er loop al een topic over.

Kan je de demo ook gelijk af halen want die staat er op.

IK heb net het spel binnen en hij is echt moeilijk hoor .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Speel es RTCW uit in 1 dag en gebruik alleen je mes en zet em op Deathincarnate als moeilijkheidsgraat. Dat doei je met een hand terwijl een irritant zusje je een ziljard keer p/s je vraagt om met haar barbies te spelen. Voordat je begint drink je ook nog ff 10 flessen rum en een pak bedorven melk op. Terwijl je speelt wissel je dan ook steeds van hand he. :Z

• SilentStorm
Sam ergens -ik schat- half oktober uitgespeeld. Was best wel errug moeilijk, maar zaten echt mooie stukken in. Kom laatste tijd niet meer zo aan gamen toe (naja..lanparty :P) maarre intussen hitman nog gespeeld. Had ook wel wat, maar niet echt mijn spel. RTCW ook net binnen. Is goed te doen als je m een beetje doorhebt (moet je niet van het cliff afpleuren als je naar secrets aan het zoeken bent |:(:P), maar verder issie goe.

• AvK
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Niemand op het idee gekomen om het wereld spel SIN te noemen?
Prachtig spel, en op Hard rete moeilijk.
Wel even een halve Gig aan patches downloaden.........

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• lvh
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op maandag 07 januari 2002 21:44 schreef AvK het volgende:
Niemand op het idee gekomen om het wereld spel SIN te noemen?
Prachtig spel, en op Hard rete moeilijk.
Wel even een halve Gig aan patches downloaden.........
SiN? Daar huppel je zo doorheen :z

Verwijderd

Ik kan quake in een uurtje of 2/3 uitspelen op nightmare :) alleen Xearo is wel moeilijk :)

Als oude spellen ook mee mogen doen, urban chaos op zijn aller moeilijkst zetten. Ik vind dit een van de beste sp spellen.
Lekker grote maps, veel maps, missies, vechten met schoppen, slaan, worpen en guns, niet lelijk etc etc. Ik had hem destijds op normal uitgespeeld in 1 a 2 weken ofzo. Ik heb hem op hard nog niet geprobeerd, maar ik zal hem binnenkort weer eens uit de kast trekken. (eens kijken of je dit met zijn 2-en tegen de computer kunt, misschien heb ik dan weer net zoveel lol als met 'Streets of rage 2&3' op de Sega :) )

Btw het is niet echt een 3d shooter, lijkt een beetje op Tombraider, maar dan leuk.

Verwijderd

van alle 3D shooters die ik speelde vond ik operation flashpoint toch wel een moeilijke

• Bullettooth
  • Laatst online: 07-01 22:21

Bullettooth

--VR--

Wacht even op Medal of Honor, en speel die dan maar eens op Hard mode door. Ik denk dat je daar wel ff zoet mee bent. *D

Gravity is a habit that is hard to shake off.

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Speel Severance dan uit.

Ik ben er gvd 3 weken mee bezig geweest! (niet elke dag gespeeld hoor) dat spel heeft 20 levels ofzo.

Echt gaaf hoor, al die combo`s en echt wel moeilijk als je niet loopt te cheaten.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• SilentStorm
severence doet op een of andere manier wat moeilijk nu onder XP. Zodra ik m opstart zegt ie dat ie geen sounddevice kan vinden (SW_waveout geloof ik). Dit gebeurd niet als ik m gelijktijdig met winamp of met de -nosound optie opstart, maar dan gaat ie plotseling uit het spel na het laden.. errugh vreemd.. medal of honor wacht ik ook op ja..

Verwijderd

ideetje

zomaar even tussen neus en andere gezichtsonderdelen door...

download QuakeC (voor quake 1, ja.)
de respawncode voor items naar alle gametypes over zetten, zodat je altijd respawnende troep hebt.
die code ook even copy pasten naar enemies, maar met kortere tijdens dan items.
vijand firing speed DRAMATISCH verhogen door in meerdere frame die schiet functie voor beestjes aan te roepen. (vooral pret met die Ogres)
op planetquake even de tutorials voor strafende beestjes DLen... altijd lachen.

beestjes speed opwaarderen en wat aan de HP levels doen.

speel uit op nightmare, kijk waar het te makkelijk was. pas beestjes aan. hou vol tot het je ECHT niet mer lukt. start dan een coop game, en hoera, je kan nog maanden pret hebben met een maat over je lannetje. en word je te goed? even de beestjes opvoeren (alles kan alle schietfuncties doen, dus lightning-rocket-granade combo hondjes kunnen ook in jouw spel de moeilijkheidsgraad verbeteren...) en nog een keer doen.

OK t is oud en het ziet er niet uit (tenzij je de twilight engine even download, van SourceForge...) maar het is wél precies zo moeilijk als je het wilt hebben, en je leert er nog een beetje C van ook.

t heeft mij in elk geval m'n vorige kerstvakantie door geholpen :)

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 21:51 schreef De_Bastaard het volgende:
Ghost Recon ... dat is gewoon moeilijk .
Echt niet, in twee dagen uitgespeeld :O

Als je eenmaal door hebt hoe je je teamleden moet positioneren en hoe de vijandelijke AI werkt is er geen ruk meer aan!

• SilentStorm
[quote]Op dinsdag 08 januari 2002 21:37 schreef KnetterGek het volgende:
ideetje

zomaar even tussen neus en andere gezichtsonderdelen door...

download QuakeC (voor quake 1, ja.)
[quote]

leuk idee, maar volgens mij is er alleen de source (die ook nog met zo'n onmogelijke lading variabelen werkt zonder enters) zonder grafische zooi erbij. En die heb je wel nodig om te compileren...

Meerdere frames schieten? Volgens mij hebben die 'enemyobjecten' een soort reloadtimer voor hun wapen. Anders zou je elk frame random een of ander beest moeten laten schieten.

--
ff voor duidelijkheid, dit is een topic van een paar maanden geleden, waar ik in een soort 'wat-is-er-nou-nog-te-spelen' dip zat. Momenteel vermaak ik me prima, dank je wel.

Daarbij nog school etc.. :/
--

• Skywalker
  • Laatst online: 25-11-2025

Skywalker

Use the force Luke!!

Probeer de Medal of Honor:Allied Assault single player demo op het moeilijkste niveau.

May the force be with you!!

• SilentStorm
22jan komt volledige spel.. ik wacht nog even

Verwijderd

Heb je de gewone HL al gespeeld ? Die vind ik nog steeds stukken beter dan zijn opvolgers...
Mzl
Pagina: 1 2 Laatste