[zoveel reacties nog, ik loop ze ff langs]
nu met serious sam bezig. Was in het begin erg moeilijk (heb net het 3e relic oid), tot je van elk soort beest de zwakke punten weet. Die springbeesten zijn dan alleen nog irri als ze met veel zijn.. in combi met anderen. Heb daarvoor ook nog ff een stukje van de tempel van kazeh ofzo gespeeld (ook op serious) en dat was best wel errug moeilijk.. als je steeds van die springbeesten +kamikazes krijgt, in combi met een paar van die grote (rooie) arachnoids.. maarre is wel leuk..
enne.. quake zette ik er ff bij omdat ik die toevallig ook ff gespeeld had, maar reken dit niet tot een sp spel.. q3a is puur multi-player..had tot je het zei nog niet eens door dat er een moeilijkheidsgraad in zat.. (ben ff gaan kijken) en ja, die is best wel moeilijk, al spelen je tegenstanders dan niet echt menselijk meer.. maar is leuk om te oefenen
deus ex: ga ik misschien nog wel doen, maar vond de demo wat tegenvallen (eerst eens gespeeld. Er zit net een vertraging tussen je muisbeweging en dat wat op het scherm gebeurd en das best wel irri.. Heb ik met unreal (tis wel die engine) niet, dus gewoon wat buggy geprogt denk ik.. (iemand anders hier ervaring mee?)
owja: wheel of time, maar das ook maar 3 dagen werk.. en lijkt niet echt op het verhaal van robert jordan..
Alien vs predator - ga ik meteen nog ns naar zoeken
Soldier of fortune was voor mij errug lang geleden dat ik het gespeeld heb.. volgens mij speelde ik toen nog niet op hard, dus zal wel normal zijn geweest.. hmmm kan ik nog wel eens overdoen.. was wel aardig spel (helicopter...........in begin => errug irri)
Voor max payne. Als het kon was ik op moeilijkste level begonnen, maar als ik het eerst 3x moet uitspelen om dat te mogen..
Moet trouwens ff zeggen dat Alice, hoewel niet extreem moeilijk (behalve sommige bazen), een heeeeel erg lekker creepy sfeertje heeft..
quake 1 heb ik ook nog op medium gespeelt. Owwww wat was dat toen een mooi spel.. ik kende toen zelfs iemand die het in een heuse 1024x768 kon draaien! hoger kan toch niet

maar dat zag er toen gelikt uit
en hexen was ook mooi, alleen had ie (volgens mij dan) beetje weinig sfeer.. de gebouwtjes stonden er dan wel, maar ik had niet zo'n middle-age setting gevoel..
Ten slotte nog adventures: zijn ook hele goeie bij, vooral gabriel knight serie vind ik heel goed. en vroeger: indiana jones & the fate of atlantis, om over de andere lucasarts adventures maar niet te spreken.. en police quest, larry, space quest en wat je toen allemaal had... hardstikke mooi. Tegenwoordig helaas weinig goeien.. grim fandango was wel weer goed, maar kan verder zogauw niets bedenken.. mn fav zijn dan nog de RPG's waarvan Lands of Lore 1 (de rest zuigt enigszins) de onbetwiste leider is (qua gameplay). diablo serie is ook goed, maar dat noem ik geen echte RPG's. Mooiste type rpg's zijn eig nog die van realms of arkania, met ongeveer 70 verschillende soorten skills en evenzoveel soorten magic...
maar goed, ik dwaal af.. ik schat dat ik nog 3 dagen (kan een dagje schelen en ik ben er morgen niet) bezig ben om serious sam op serious uit te spelen.. dus zo extreem moeilijk is die nou ook weer niet..
en dan alien vs predator.. en dan misschien nog deus ex.. nog meer?