Goedenavond allen,
Mijn tv- en internet signaal komt in mijn nieuwe woning binnen via de voorraadkast (op de begane grond). Nu zou ik graag het volgende willen realiseren:
Een extra kabel vanaf de router op de eerste etage trekken is mogelijk, maar dan moet ik dus weer een extra kabel gaan trekken (kabel heen en vervolgens weer terug voelt ook een beetje dubbel). Is er toevallig een andere (makkelijkere) mogelijkheid die ik over het hoofd zien?
Mijn tv- en internet signaal komt in mijn nieuwe woning binnen via de voorraadkast (op de begane grond). Nu zou ik graag het volgende willen realiseren:
- Netwerkkabel naar de Next box/Playstation 5/Soundbar/TV in de woonkamer (op de begane grond). Ik zat te denken aan een netwerkkabel vanuit de Ziggo connectbox, die ik bij tv weer opsplits d.m.v. een switch naar de eerder benoemde apparaten.
- Netwerkkabel vanuit de voorraadkast, vanaf de ziggo connectbox, naar de 1e etage, waar ik mogelijk een Nighthawk 7000 router kan aansluiten. Vanuit daar 2 netwerkkabels trekken naar de slaapkamers en de zolder voor 2 computers.
- Een zo stabiel mogelijk wifi netwerk, die zo sterk mogelijk is voor alle verdiepingen.
Een extra kabel vanaf de router op de eerste etage trekken is mogelijk, maar dan moet ik dus weer een extra kabel gaan trekken (kabel heen en vervolgens weer terug voelt ook een beetje dubbel). Is er toevallig een andere (makkelijkere) mogelijkheid die ik over het hoofd zien?