Ik wilde in mijn auto een keer weer muziek luisteren via mijn smartphone (MP3's opgeslagen op de telefoon die ik in playlists heb geordend) en dan kan het plots niet meer. De standaard app voor muziek afspelen "is niet meer beschikbaar". Ik word semi-gedwongen de boel over te zetten naar Youtube Music als ik mijn playlists wil behouden.
Echter, als ik erin mee ga krijg ik onderstaand scherm en toen had ik het afgebroken. Er staat namelijk dat er een kanaal wordt aangemaakt in mijn account om de playlists erin te bewaren. Wordt daarmee bedoeld dat mijn Google-account een openbaar YouTube-kanaal krijgt (die ik nu bewust niet heb)?
En worden mijn playlists met lokaal opgeslagen MP3's dan daar zichtbaar?
Wat triest wel dat tegenwoordig zelfs probleemloos MP3's luisteren niet meer zo vanzelfsprekend is

Echter, als ik erin mee ga krijg ik onderstaand scherm en toen had ik het afgebroken. Er staat namelijk dat er een kanaal wordt aangemaakt in mijn account om de playlists erin te bewaren. Wordt daarmee bedoeld dat mijn Google-account een openbaar YouTube-kanaal krijgt (die ik nu bewust niet heb)?
Wat triest wel dat tegenwoordig zelfs probleemloos MP3's luisteren niet meer zo vanzelfsprekend is