Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
Goeiemiddag,

Ik zat op V&A een beetje rond te kijken bij de smartwatches en tot mijn verbazing stond deze advertentie ertussen.

V&A aangeboden: Apple Watch Glasreparatie Series 3-4-5-6-SE

Volgens mij is dit geen smartwatch voor de verkoop maar een dienst om je scherm te vervangen.

Ik heb dit gerapporteerd maar de advertentie bleef staan.

Is het dan een idee om nog een filter te maken waar je kan kiezen tussen een 'dienst' en de 'concrete verkoop van iets'? Dat zou voor mij een stuk duidelijker zijn en het is beter voor de verkoper, die kan de dienst dan gerichter aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:21

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Bij de smartphones staan advertenties voor glasreparatie, dus voor smartwatches is het logisch om die daar ook toe te laten.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
Microkid schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:36:
Bij de smartphones staan advertenties voor glasreparatie, dus voor smartwatches is het logisch om die daar ook toe te laten.
Daarom vraag ik om een filter. Als ik dan opzoek ben naar een reparatie hoef ik niet al die andere smartwatches te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harry Nak
Voorstel.

Bij Advertentietype de volgende keuzes:
- Vraag
- Aanbod
- Dienst

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Die mogelijkheid is recent juist bewust opgeheven:
Opheffen dienstenadvertenties

Bijna tien jaar geleden hebben we Vraag & Aanbod uitgebreid met de mogelijkheid om diensten aan te bieden. Uiteindelijk is daar weinig gebruik van gemaakt. Bovendien gebruikten de meeste dienstenadvertenties die nu actief zijn, niet de speciale velden waarmee ze van reguliere advertenties worden onderscheiden. Om het formulier voor nieuwe advertenties zowel voor de gebruiker als technisch eenvoudiger te maken, hebben we daarom besloten te stoppen met dit onderscheid. Je bent nog altijd welkom om een dienst aan te bieden of te vragen, maar zaken als een uurtarief en beschikbaarheid zul je dan in de advertentietekst zelf moeten vermelden.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1