Sonos play 5 ruist

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikkallenberg
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-01-2022
Beste tweakers.

Ik heb een Sonos play 5. Hij werkt 10 minuten, soms iets langer (een uur) soms korter (5 minuten perfect. Hij is op mijn wifi netwerk aangesloten.

Na een tijdje gaat hij ontzettend hard ruizen. Je hoortdan muziek en een harde ruis.

Ik heb al op veel fora gezocht maar kan dit probleem niet terugvinden. De garantie is al verlopen, dus sonos wilt me niet verder helpen.

Ik heb hem al op diverse locaties proberen aan te sluiten (ander huis, boven beneden, zolder, ander netwerk etc). Het probleem blijft zich voordoen.

Iemand een idee wat het kan probleem kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@erikkallenberg Software-update ?

Voor klachten ga je naar je verkoper. Je hebt recht op 'wettelijke garantie' Conformiteit. Dit staat los van commerciële garantie als verkopers- fabrieksgarantie !

Voor de wet heb je recht op tenminste 2j garantie.

Je mag uitgaan dat je van dit goed wel meer mag verwachten, maar de info van aankoop ontbreekt hier.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:28

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat is de bron waarmee je afspeelt? je telefoon ofzo? En welke app dan?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikkallenberg
Telefoon of PC. Met de Sonos App. Speel bijv. spotify af, of iets wat op mijn pc staat.

Ik heb ook nog 2x een play 1, en andere play 5. Deze werken wel gewoon goed

[ Voor 31% gewijzigd door erikkallenberg op 16-10-2020 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikkallenberg
Hackus schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 12:29:
@erikkallenberg Software-update ?

Voor klachten ga je naar je verkoper. Je hebt recht op 'wettelijke garantie' Conformiteit. Dit staat los van commerciële garantie als verkopers- fabrieksgarantie !

Voor de wet heb je recht op tenminste 2j garantie.

Je mag uitgaan dat je van dit goed wel meer mag verwachten, maar de info van aankoop ontbreekt hier.
Via marktplaats gekocht 4 jaar geleden. Al die tijd prima gewerkt, maar nu dus niet meer.

Heb software update en harde reset al geprobeerd.

Fabrikant geeft aan dat ik hem mag op sturen maar dat reparatiekosten voor mijn rekening komen. Dat was ongeveer 300 a 400 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Tja, dan kun je er weinig mee. Bedrag van fabrikant is gewoon huidige vervangingswaarde

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06:32
Hackus schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 20:00:
Tja, dan kun je er weinig mee. Bedrag van fabrikant is gewoon huidige vervangingswaarde
Je kan er nog een professionele reparateur van audio er naar laten kijken. Heb je kans het hem lukt en je hem voor een veel lager bedrag dan de vervangingswaarde kan laten fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

aljooge schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 20:18:
[...]

Je kan er nog een professionele reparateur van audio er naar laten kijken. Heb je kans het hem lukt en je hem voor een veel lager bedrag dan de vervangingswaarde kan laten fixen.
Ja, maar niets in de zin van mijn eerdere opmerking.

Pagina: 1