[bug][pw] Layout throw ratio filter bij beamers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 14:53
Ik gok dat er iets niet helemaal goed gaat bij de layout van de filters bij beamers.
Onder het kopje projectie gaat er bij de minimale/maximale throw ratio's iets mis.

Zowel chrome als edge, resolutie lijkt niets uit te maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-3QXtLt-pZXC-5wl9-0lrD1Yxlo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7uUIPZsk2bGd9jt4Y5FLXny5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:51

crisp

Devver

Pixelated

Zo te zien heeft het met de specificatie van de throw ratio van dit product te maken: pricewatch: Anker Nebula Mars II Pro

Ik verplaats deze even naar Pricewatch aangezien dit dus een content-issue is :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
crisp schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:20:
Zo te zien heeft het met de specificatie van de throw ratio van dit product te maken: pricewatch: Anker Nebula Mars II Pro

Ik verplaats deze even naar Pricewatch aangezien dit dus een content-issue is :)
Het is op te lossen door de content te fixen, maar zou je hier niet ook in de code een beveiliging voor in willen bouwen (bijvoorbeeld een maximale breedte aan de content geven), zodat de content de layout niet zo snel meer kan slopen? :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:51

crisp

Devver

Pixelated

Hahn schreef op zondag 18 oktober 2020 @ 22:25:
[...]

Het is op te lossen door de content te fixen, maar zou je hier niet ook in de code een beveiliging voor in willen bouwen (bijvoorbeeld een maximale breedte aan de content geven), zodat de content de layout niet zo snel meer kan slopen? :)
Volgens mij komt dit nauwelijks voor, en als we het symptoom fixen dan zullen we de oorzaak ook eerder missen ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:46

Mooijekind

Manager Product Content
Ik heb de waardes inmiddels weggehaald waardoor het er nu weer goed bij staat.
Dit is inderdaad iets wat zelden voorkomt.