Ik woon in Spanje en we hebben een groot oud huis gekocht met een bodega, voor bepaalde klussen wil ik luchtgereedschap gaan gebruiken.
voornamelijk
1. Sand/sodablasting om oude verf/lak e.d. van hout en metaal te ontdoen
2. Muren verven met een soort latex
3. Oude stuclaag verwijderen met lucht beitel
4. misschien een schuur draaischijf
5, nagels tacken
Van bovenstaand lijstje is de luchtbeitel en sandblasting het belangrijkste kriteria.
Er is ontzettend veel keuze, en als ik reviews lees lees ik vaak positieve berichten, maar misschien is dat enkel om een bandje op te pompen
Dit model heeft goede reviews, lage prijs, stil, olievrij en grote tank en ook volgens mij maar weinig opgenomen vermogen.
of is dit wellicht een betere keus?
Kortom: welke specs zijn echt belangrijk voor mijn toepassing.
hieronder deel 1 van ons project blog
voornamelijk
1. Sand/sodablasting om oude verf/lak e.d. van hout en metaal te ontdoen
2. Muren verven met een soort latex
3. Oude stuclaag verwijderen met lucht beitel
4. misschien een schuur draaischijf
5, nagels tacken
- Wat ik heb begrepen is dat een olijvrije compressor onderhoudsvrij is en geen olie meegeeft, dus belangrijk voor spuiten/verven, maar je kan ook een olieafscheider kopen.
- Verder is een grote tankinhoud fijn, maar moet de motor wel de tank op tijd kunnen vullen
- in/output volume moet voldoende zijn
Van bovenstaand lijstje is de luchtbeitel en sandblasting het belangrijkste kriteria.
Er is ontzettend veel keuze, en als ik reviews lees lees ik vaak positieve berichten, maar misschien is dat enkel om een bandje op te pompen
Dit model heeft goede reviews, lage prijs, stil, olievrij en grote tank en ook volgens mij maar weinig opgenomen vermogen.
of is dit wellicht een betere keus?
Kortom: welke specs zijn echt belangrijk voor mijn toepassing.
hieronder deel 1 van ons project blog
www.casarodriguillo.com