Sea of Thieves mist in overzicht op FP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-10 12:39
Xbox Series-consoles krijgen bij release 30 geoptimaliseerde games

nieuws: Xbox Series-consoles krijgen bij release 30 geoptimaliseerde games

Lijst met 30 games mist onderstaande game.

Tevens wordt genoemd dat er 9 van deze games in game pass zitten, maar worden er maar 8 genoemd, doordat deze mist:

Dead by Daylight (Xbox Game Pass + Smart Delivery)

Bron: https://news.xbox.com/en-...es-x-and-s-on-launch-day/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik had de lijst overgenomen van een embargobericht dat Microsoft doorstuurde, maar in het uiteindelijke bericht stond Sea of Thieves inderdaad toegevoegd. Het artikel bevat deze ook, for future reference. nieuws: Bij release Xbox Series-consoles zijn 31 geoptimaliseerde games besch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-10 12:39
Olaf schreef op maandag 19 oktober 2020 @ 10:26:
Ik had de lijst overgenomen van een embargobericht dat Microsoft doorstuurde, maar in het uiteindelijke bericht stond Sea of Thieves inderdaad toegevoegd. Het artikel bevat deze ook, for future reference. nieuws: Bij release Xbox Series-consoles zijn 31 geoptimaliseerde games besch...
Fijn dat het gefixed is, is namelijk best een goed spel, maar begrijp je onderbouwing hierbij niet helemaal.

In het artikel werd gezegd dat er 9 games voor gamepass bij zaten. Toen ik dit telde waren het er 8, waardoor het mij opviel dat er eentje miste.

Hoe kan het gezien jouw onderbouwing dan dat het artikel over 9 titels sprak, dit kwam dan ook uit het oorspronkelijke bron (microsoft?).

p.s. je for future reference link stond als in mijn reactie, was het je bedoeling misschien naar een andere bron te verwijzen?

[ Voor 6% gewijzigd door 2green op 19-10-2020 10:57 ]