Chip Bizz BV e-mail spam

Pagina: 1
Acties:
  • 453 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:40
Mijn vraag is, zijn er meer mensen die ongevraagd rommel van dit bedrijf ontvangen?

Vandaag ontvang ik spam van een firma met de naam Chip Bizz BV in de afzender. Ik heb nog nooit van dit bedrijf gehoord.

Ooit heb ik eens een hand vol nieuwe OV-chipkaarten besteld bij een site OVshop.nl genaamd. Zoals gewoonlijk vul ik een 'website specifiek' e-mail aliasadres in en zorg ik ervoor dat ik niet wordt ingeschreven voor nieuwbrieven of andere ongein. Kennelijk is Chip Bizz BV dus hetzelfde als OVshop.nl.

Ik heb in het bericht de bijgeleverde link gebruikt om mezelf uit te schrijven, maar dus nooit ingeschreven geweest. Heb ook direct bij de ACM een spamklacht ingediend.

Nederlands schrijven kunnen ze ook al niet bij Chip Bizz BV, de onderwerpregel is "Mondkapjes plicht!", met uitroepteken. Maar het meest irritante is natuurlijk dat het aan elkaar geschreven hoort en niet als losse woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik weet niet wat dit in Internetmarketing te zoeken heeft :?
Waar hoort mijn topic?

Ik zie sowieso niet wat je met dit topic wil bereiken. Spam is naast belasting en de dood gewoon 'a fact of life'. Deal with it. Meld 't bij de ACM (goed bezig d:)b ), druk op "rapporteer als spam" en door. Meer kun je niet doen.

[ Voor 48% gewijzigd door RobIII op 15-10-2020 21:56 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 454358

idd, waar maak je je druk om?
Ik krijg tientallen spam berichten per dag, en dan houdt mijn hosting waarschijnlijk al honderden/duizenden tegen. Gewoon klik "spam" next.. Dan ben je met 1-2 sec klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:40
Het gaat om een onderneming waar ik vorig jaar als particulier zaken mee heb gedaan. Ik was even benieuwd of meer mensen last hadden van specifiek dit bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:58

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik kan hier binnen AZ ook niet veel mee. Met een zoekactie op GoT krijg ik tevens weinig ervaringen aangezien spam spam is en vaak het vermelden niet waard.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Dit topic is gesloten.