hoe kom ik aan een adres voor tcp/ip of modem multiplay bij gta 1
Volgens mij kan je het allen via IPX spelen... maar dat is errug ver terug
Als je t wel via TCP gan doen, moet je gewoon t IP inrossen van die andere comp
Don't ever underestimate the power of the Dark side
je moet de ip weten van de andere computer.
start uitvoeren >> winipcfg intypen
stel de ip is 212.113.11.256 (ja sorry wel even boven de 255 het is een voorbeeld).
de eigenaar van die ip adres host:
start gtawin op. multiplay> gather "nogwat" en dan kiest hij tcp/ip internet connection ofzo (als tcp/ip er in voorkomt) en kiest een stad+gamemode. en wacht op joiners.
jij:
jij start gtawin op. multiplay > join session (ofzo) en kiest tcp/ip. je voert de boven genoemde ip adres in van de host. en dan moet hij een game vinden. als hij het doet. druk je op enter. en gamen maar.
ik hoop dat alleseen beetje duidelijk is.
start uitvoeren >> winipcfg intypen
stel de ip is 212.113.11.256 (ja sorry wel even boven de 255 het is een voorbeeld).
de eigenaar van die ip adres host:
start gtawin op. multiplay> gather "nogwat" en dan kiest hij tcp/ip internet connection ofzo (als tcp/ip er in voorkomt) en kiest een stad+gamemode. en wacht op joiners.
jij:
jij start gtawin op. multiplay > join session (ofzo) en kiest tcp/ip. je voert de boven genoemde ip adres in van de host. en dan moet hij een game vinden. als hij het doet. druk je op enter. en gamen maar.
ik hoop dat alleseen beetje duidelijk is.
Ik zie mooie herinneringen omhoog waaien
Maare... mag ik misschien weten waarom je in godesnaam GTA 1 (!!!) wil gaan spelen!
die kan je toch alleen maar in 3d mode spelen als je een 3dfx kaart hebt?
Enne, ik kan me ook nog herinneren dat je (bij mij iig) in dezelfde video mode moest spelen, anders kon je niet joinen (zag je de game gewoon niet
) Ga gewoon GTA 2 spelen
Maare... mag ik misschien weten waarom je in godesnaam GTA 1 (!!!) wil gaan spelen!

Don't ever underestimate the power of the Dark side